سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آخرین آمار واکسیناسیون در خوزستان ۲۹ شهریور ۱۴۰۰

دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز آخرین آمار واکسیناسیون را منتشر کرد که بر اساس آن اهواز صدر نشین و آغاجاری انتهای جدول قرار گرفت.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، بر اساس آخرین اطلاعات دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز تاکنون بیش از ۲ میلیون و ۴۲۲ هزار و ۳۳۹ دوز واکسن کرونا در خوزستان تزریق شده که اهواز با تزریق بیش از ۷۶۱ هزار واکسن در رتبه نخست واکسیناسیون قرار گرفت.

طبق این اطلاعات دزفول با تزریق ۲۴۷ هزار و ۴۹۶، بهبهان با واکسیناسیون ۱۵۷ هزار و ۲۸۳ دوز، بندر ماهشهر با تزریق ۱۳۶ هزار و ۷۹۶ و اندیمشک با تزریق ۱۲۵ هزار و ۱۱۶ دوز در جایگاه‌های بعدی قرار دارند.

پس از آن نیز به ترتیب شهرستان‌های شوشتر (۹۵ هزار و ۷ مورد)، ایذه (۹۲ هزار و ۵۳۶ مورد)، شوش (۷۹ هزار و ۹۲۶ مورد)، رامهرمز (۶۱ هزار و ۳۳۱ مورد)، مسجد سلیمان (۵۸ هزار و ۳۹۳ مورد) و باغ‌ملک (۵۱ هزار و ۹۵۷ مورد) آمار تزریق بالاتر از ۵۰ هزار دوز را از آن خود کردند.

بر مبنی لیست منتشر شده از سوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در خصوص میزان واکسیناسیون در استان خوزستان شهرستان‌های امیدیه (۴۶ هزار و ۵۹ دوز)، گتوند (۳۸ هزار و ۶۴۰ دوز)، باوی (۳۶ هزار و ۱۱۴ دوز)، کارون (۳۳ هزار و ۴۴۰ دوز)، دشت آزادگان (۲۷ هزار و ۸۳ دوز)، شادگان (۲۳ هزار و ۴۴۳ دوز)، هندیجان (۲۱ هزار و ۴۵۸)، رامشیر (۲۰ هزار و ۶۵ دوز)، اندیکا (۱۳ هزار و ۵۰۰ دوز)، لالی (۱۲ هزار و ۳۸۸ دوز)، دهدز (۱۲ هزار دوز) و هفتگل (۱۱ هزار و ۹۰۰ دوز) در جایگاه بعدی قرار دارند.

در انتهای لبست نیز ۳ شهرستان هویزه (۱۱ هزار و ۷۴۹ مورد)، حمیدیه (۱۱ هزار و ۱۰۷ مورد) و آغاجاری با تزریق ۱۰۶ هزار و ۶۹ دوز واکسن کرونا جایگاه آخر را کسب کرده است.

انتهای پیام/ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.