سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نبود معلم در ۲۰ کلاس آموزشی طبس

۲۰ کلاس آموزشی در شهرستان طبس در بلاتکلیفی نبود معلم به سر می‌برند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، جعفریان مدیر آموزش و پرورش شهرستان طبس در نشست شورای آموزش و پرورش این شهرستان گفت: امسال حدود ۱۰۰ معلم در شهرستان طبس بازنشسته شده اند و کمبود نیروی آموزشی در طبس داریم.

او در این نشست که با محوریت بازگشایی مدارس برگزار شد، افزود: حفظ سلامت دانش آموزان، معلمان و خانواده‌ها اولویت اصلی در فرآیند بازگشایی حضوری مدارس است.

جعفریان بیان کرد: قبل از بازگشایی مدرسه، مدیران مدارس موظفند با تشکیل کمیته سلامت مدرسه، میزان آمادگی مدارس خود را برای شروع فعالیت‌های حضوری ارزیابی کنند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان طبس گفت: حضور مدیران و معاونین مدارس در طول هفته در واحد آموزشی الزامی است.

او ادامه داد: حد نصاب تعداد دانش آموز در کلاس‌ها با احتساب یک و نیم متر فاصله در نظر گرفته شده است و در محیط‌های بسته زمان هر جلسه آموزش نسبت به شرایط عادی کوتاه‌تر می‌شود.

جعفریان تصریح کرد: این میزان در پایه‌های اول تا سوم ابتدایی ۴۵ دقیقه و در سایر پایه‌ها اعم از ابتدایی و اول و دوم متوسطه حداکثر ۶۰ دقیقه پیش بینی شده است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان طبس گفت: هر جلسه آموزش در فضای مجازی در پایه اول دوم و سوم ابتدایی ۳۰ دقیقه و در پایه‌های چهارم تا ششم ۳۵ دقیقه و در همه پایه‌های اول و دوم متوسطه ۴۵ دقیقه توصیه می‌شود.

انتهای پیام/ س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.