سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرانی که این هفته پاسخگوی سامد هستند

مديرعامل شرکت شهرکهای صنعتی، مديرعامل شرکت عمران شهر جدید هشتگرد، مديرعامل سازمان حمل و نقل و بار و مسافر شهرداری کرج و مدير درمان سازمان تامین اجتماعی در مرکز سامد استانداری البرز پاسخگو خواهند بود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، بر اساس برنامه ریزی به عمل آمده از سوی دفتر مدیریت عملکرد بازرسی و امور حقوقی استانداری، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی، مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید هشتگرد، مدیرعامل سازمان حمل و نقل و بار و مسافر شهرداری کرج و مدیر درمان سازمان تامین اجتماعی، روز‌های ۳۰ و ۳۱ شهریورماه سال جاری با حضور در مرکز سامد استانداری البرز به صورت تلفنی پاسخگوی مطالبات و سئوالات شهروندان البرزی خواهند بود.

در راستای اجرای نظام نامه مدیریت ارتباطات مردمی در بستر سامد و تاکید استاندار البرز مبنی بر تسریع در انتقال مشکلات و نظرات مردم به مدیران مربوطه و پاسخگویی به درخواست‌ها و مشکلات شهروندان؛ مدیران مذکور با حضور در مرکز سامد به سئوالات مختلف شهروندان پاسخ می‌دهند.

در این راستا شهروندان می‌توانند بدون مراجعه حضوری بر اساس جدول زمان بندی ذیل از طریق شماره تماس ۱۱۱ مسائل و مشکلات خود را مطرح کنند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان البرز: سی ام شهریورماه، ۱۰:۳۰ - ۰۹:۰۰
مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید هشتگرد: سی ام شهریورماه، ۱۲:۳۰ - ۱۱:۰۰
مدیرعامل سازمان حمل و نقل و بار و مسافر شهرداری کرج: سی و یکم شهریورماه، ۱۰:۳۰ - ۰۹:۰۰
مدیرکل درمان سازمان تامین اجتماعی استان البرز: سی و یکم شهریورماه، ۱۲:۳۰ - ۱۱:۰۰

انتهای پیام/د.خ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.