سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اختصاص ۵۵۵ نفر سهمیه به کرمانشاه برای اعزام زائرین اربعین حسینی

استاندار کرمانشاه با اشاره به اختصاص ۵۵۵ نفر سهمیه به استان برای اعزام زائرین اربعین حسینی، گفت : پیگیری و هماهنگی لازم برای برقراری ۱۰ پرواز ویژه اربعین در مسیر کرمانشاه به نجف و بالعکس انجام شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه از کرمانشاه به عنوان دروازه عتبات عالیات و قدمگاه زائرین حسینی نام برد و گفت : با توجه به محدودیت‌های ناشی از شیوع بیماری کرونا امسال امکان خدمتگزاری به زائرین برای اعزام از طریق مرز خسروی فراهم نشد، ولی با تمهیدات اندیشده شده مقدمات و زمینه‌های لازم برای اعزام زائرین و مشتاقان زیارت اربعین حسینی (ع) به صورت هوایی انجام و پیش بینی شده است.

او گفت : تمام دستورالعمل‌ها برای حفظ سلامت زائرین اربعین حسینی است و براین اساس متقاضیانی که بر اساس اعلام قبلی و دستورالعمل ابلاغی حج و زیارت در سامانه سماح ثبت نام کرده اند؛ می‌توانند با ویزای معتبر، داشتن تست پی سی آر منفی و انجام دو دوز واکسیناسیون نسبت به اخذ بلیط اقدام کنند.

استاندار کرمانشاه افزود: برای اعزام به مراسم اربعین تزریق دو دوز واکسن الزامی است و در واقع افرادی که در مراسم اربعین شرکت می‌کنند بر اساس دستورالعمل ستاد ملی کرونا و اعلام وزارت بهداشت باید حتماً گواهی دریافت دو دوز واکسن را داشته باشند.

او با بیان اینکه پیگیری ویژه‌ای برای برقراری پرواز‌های رفت و برگشت از طریق هواپیمایی پویا در دست اقدام است، افزود: تا به امروز امکان پنج پرواز رفت و برگشت از کرمانشاه به نجف در تاریخ‌های اول، سوم، چهارم، ششم و هشتم مهر ماه فراهم شده و این پرواز‌ها برای اعزام زائرین انجام می‌شود .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.