سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای ۷۵ درصد از پروژه‌های عمرانی بنیاد برکت

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام خراسان جنوبی از اجرای ۷۵ درصد از پروژه‌های عمرانی این نهاد با سرمایه گذاری ۸۰ میلیارد تومان در استان خبر داد.

موسوی مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: در پروژه‌های عمرانی و زیربنایی ۲۶۶ پروژه در حوزه سلامت، مدارس، راه، آب، مساجد و خانه عالم داریم که ۷۵ درصد از پروژه‌ها با سرمایه‌گذاری ۸۰ میلیارد تومان اجرا شده است و تا پایان سال همه پروژه‌ها تکمیل می‌شود.

او افزود: تاکنون بیش از هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده است و تا پایان سال نیز ۱۴۰ میلیارد تومان وام قرض‌الحسنه روستایی برای هر متقاضی تا سقف ۵۰ میلیون تومان پرداخت خواهد شد.

موسوی با اشاره به طرح مشارکت سهامی برای بخش صنعت بیان کرد: در این طرح نیز تا ۴۹ درصد و تا سقف ۱۰ میلیارد تومان و برای پروژه‌های خاص تا سقف ۵۰ میلیارد تومان مشارکت می‌کنیم.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام خراسان جنوبی تصریح کرد: حداکثر سهم مشارکت در این طرح ۴۹ درصد و حداقل سهم ۳۴ درصد است که بنیاد برکت از سه تا پنج سال در سود و زیان طرح مربوطه مشارکت دارد و بعد از اتمام مشارکت از طرح خارج شده و با قیمت کارشناسی روز سهام خود را واگذار می‌کند.

انتهای پیام/ ر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.