سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور:

انتقال آب از سرچشمه‌های زرین گل علی آباد کتول به سمنان منتفی است

مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور از منتفی شدن انتقال آب از سرچشمه‌های استان گلستان به سمنان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، حمیدرضا جانباز مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در بازدید از شهرستان علی‌آبادکتول با اشاره به اینکه در تصمیم گیری‌های گذشته قرار بر این بود که از برخی سرچشمه‌های حوضه زرین گل علی آبادکتول، بخشی از آب آشامیدنی استان سمنان تامین شود، گفت: این طرح منتفی شد و قرار شد به جای آن، حفر چاه‌های آهکی جایگزین این منابع شود.

او درباره تامین اعتبار مورد نیاز برای شبکه قره سو - زرین‌گل از بانک توسعه اسلامی گفت: طی چند سال گذشته با توجه به بروکراسی بانک مرکزی، در مبادلات مالی کاهش سرعت داشتیم که این موضوع منجر به اخلال در برخی جبهه‌های کاری شده است.

جانباز ادامه داد: گزارش مفصلی از گردش اعتبارات و نحوه تامین به وزارت نیرو ارسال می‌شود تا راهکاری رفع موانع آن بررسی شود.

مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور درباره مشکل آب آشامیدنی روستا‌های شهرستان علی آباد کتول گفت: در استان گلستان با توجه به مشکلات کم بارشی و اتکای تعداد زیادی از روستا‌ها به چشمه‌ها و چاه‌های مشکلات جدی در تامین آب شرب داشتیم، از این رو اعتبارات بخش آب در استان ۸ برابر افزایش پیدا کرده است.

 

انتهای پیام/ق

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.