سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرانجام فعالان بدون صلاحیت در زمینه تخصص‌های پزشکی

پیام شما شهروندان عزیز در مورد فعالیت غیر مجاز کلینیک پوست، مو و زیبایی توسط خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان پیگیری شد.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، شما شهروندان عزیز در مورد فعالیت غیر مجاز کلینیک پوست، مو و زیبایی ، پیام‌هایی برای سرویس شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان ارسال کردید، که پس از بررسی، برای پیگیری به سرویس علمی ارجاع داده شد.

 

دغدغه روز/

سلام وقت بخیر. ممنون می‌شوم یک گزارش خبری رو به این موضوع اختصاص بدید

این‌ها تبلیغاتی است که امروزه در شبکه‌های اجتماعی بسیار شنیده ایم و با دیدن آن و درآمد حاصل از انجام کار‌های زیبایی افرادی بسیاری برای شرکت در این دوره‌ها و انجام تزریق (بوتاکس، ژل مزوتراپی و ...) ترغیب می‌شوند.

چرا در کلینیک‌های پوست مو و زیبایی افرادی به جز پزشک تزریق بوتاکس و ژل لب و ... را انجام می‌دهند؟ و بدتر از آن چرا برخی پزشکان خصوصا پزشکان عمومی فقط مجوز کلینیک را با نام خود اخذ می‌کنند و با گرفتن مبالغی به صورت توافقی مدیریت و فعالیت در کلینیک را به افرادی که فقط یک دوره کوتاه آموزش دیده اند می‌سپارند بدون اینکه خود در آنجا حضور داشته باشند؟
اگر انجام دادن کار یک پزشک متخصص پوست، مو و زیبایی راحت است و درآمد خوبی هم دارد چرا باید یک پزشک سال‌ها زمان خود را صرف درس خواندن و اخذ مدرک پزشکی کند؟! آیا کم هستند کسانی که توسط این کلینیک‌ها و افراد فاقد صلاحیت دچار آسیب پایدار شده اند؟ آیا وقت آن نشده است که وزارت بهداشت پیگیری جدی در این خصوص انجام دهد؟

 

نتیجه پیگیری خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان در مورد فعالیت غیر مجاز کلینیک پوست، مو و زیبایی را در پیوند (لینک) زیر مشاهده کنید.

برخورد با کسانی که باادعای پزشکی فعالیت تخصصی انجام می دهند

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.