سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صحنه جالب آهوسواری میمون بازیگوش!

میمونی که سوار بر یک آهو شده بود صحنه ای عجیب را در مقابل چشم ساکنان محلی رقم زد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، روزانه ویدئو‌های زیادی در فضای مجازی منتشر می‌شود؛ از ویدئو‌های سرگرمی و ورزشی گرفته تا ویدئو‌های آموزشی و حوادث. اما برخی از این ویدئو‌ها که پس از انتشار مورد توجه کاربران قرار گرفته و تبدیل به ویدئو‌هایی داغ می‌شوند ویدئو‌های مربوط به حیات وحش هستند. مانند ویدئویی که صحنه آهوسواری یک میمون بازیگوش را به تصویر می‌کشد.

در این ویدئو که پس از انتشار به سرعت مورد توجه کاربران قرار گرفت یک میمون در حالی که روی پشت آهو نشسته است دیده می‌شود. پس از آنکه آهو در پیاده رو یک باغ بزرگ شروع به راه رفتن می‌کند میمون از پیاده شدن خودداری کرده و مسافتی را روی پشت آهو طی می‌کند. آهو که ظاهرا از سوارشدن مهمان ناخوانده روی پشتش، خوشحال نیست چند بار تلاش می‌کند تا با انجام حرکاتی موجب سقوط میمون شود، اما میمون با حفظ تعادل خود روی پشت این حیوان همچنان به سواری خود ادامه می‌دهد.


بیشتر بخوانید


این ویدئو اولین بار در اینستاگرام منتشر شد. کاربری که این ویدئو را منتشر کرد در شرح آن نوشت: «ظاهرا این میمون قصد رفتن (پیاده شدن) را ندارد.» این ویدئو از زمان انتشار تاکنون نزدیک به ۲۰ هزار بیننده داشته است. انتشار این ویدئو با واکنش طنز کاربران نیز همراه بود.

گفتنی است؛ این نخستین بار نیست که ویدئو‌هایی اینچنین مورد توجه کاربران قرار می‌گیرد. چندی پیش نیز ویدئویی که اسب سواری یک سگ را نشان می‌داد مورد توجه کاربران قرار گرفته بود.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۱:۳۸ ۳۰ شهريور ۱۴۰۰
این میمون نیست اسمش بابون هست
ناشناس
۱۱:۳۴ ۳۰ شهريور ۱۴۰۰
تاکسی خطی آقا میمونه !!!