سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده سپاه ناحیه آبدانان خبر داد؛

اجرای بیش از ۲۰ برنامه هفته دفاع مقدس در آبدانان

سرهنگ مرادی از اجرای بیش از ۲۰ برنامه با موضوعات متنوعی چون فرهنگی، اجتماعی و هنری در سطح شهرستان آبدانان در طول هفته دفاع مقدس خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، سرهنگ اسد مرادی، فرمانده سپاه ناحیه آبدانان از اجرای بیش از ۲۰ برنامه با موضوعات متنوعی، چون فرهنگی، اجتماعی و هنری در سطح شهرستان آبدانان در طول هفته دفاع مقدس خبر داد و گفت: ضروریست کلیه برنامه‌های این هفته با توجه به شعار محوری «ما مقتدریم» برنامه‌ریزی شود همچنین بحث شعار سال در تدوین برنامه‌ها مدنظر ادارات و دستگاه‌های اجرایی شهرستان باشد.

او افزود : همایش پیشکسوتان جهاد و شهادت، برگزاری یادواره شهدا و مراسم آبروی محله، برگزاری مسابقات ورزشی، غباررویی گلزار شهدا و سرکشی به خانواده شهدا و جانبازان، برگزاری محفل انس با قرآن و نواختن زنگ انقلاب و مقاومت در مدارس و برگزاری جلسات تبیین شعار «ما مقتدریم» در سطح مدارس و محلات از جمله مهمترین برنامه‌های سپاه آبدانان در هفته دفاع مقدس است.

فرمانده سپاه ناحیه آبدانان بیان داشت: هفته دفاع مقدس متعلق به یک قشر خاص نیست چرا که در طول ۸ سال جنگ تحمیلی همه گروه‌ها و اقشار مختلف مردم حضور داشتند و از آرمان‌های نظام دفاع کردند و امروز نیز در گرامیداشت این ایام همه باید پای کار باشند.

او با اشاره به اینکه اگر نسل جوان ما با فرهنگ رشادت‌ها و ایثارگری رزمندگان اسلام در طول ۸ سال جنگ تحمیلی آشنا شوند، به طور قطع خود را مدیون حفظ آرمان‌های شهدا و نظام می‌دانند، گفت: این امر از مهمترین وظایف مسئولان است تا با زنده‌نگه داشتن یاد و خاطره شهیدان فرهنگ ایثار و از خودگذشتگی را در جامعه ترویج دهند.

سرهنگ مرادی در پایان خاطر نشان کرد: با توجه به شرایط ویژه‌ای که امروز به وجود آمده و شیوع ویروس کرونا جامعه را تحت تاثیر خود قرار داده است، تلاش کردیم تا تمامی شیوه نامه های بهداشتی به صورت دقیق در این برنامه‌ها اجرا شود.

انتهای پیام / غ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.