سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم:

مدیر یک مجموعه باید دارای علم و مهارت باشد

آیت الله حسینی بوشهری ضمن تاکید بر اهمیت کادرسازی و تربیت نیرو برای نظام اسلامی از سوی حوزه، آن را در شرایط کنونی ضروری دانست.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در آیین تودیع‌ و معارفه مدیر سابق و سرپرست جدید مدرسه عالی انوار طا‌ها در قم براهمیت کادر سازی و تربیت نیرو برای نظام اسلامی از سوی حوزه تاکید و آن را در شرایط کنونی ضروری دانست و افزود: بعد از ۴۲ سال از پیروزی انقلاب اسلامی، هنوز مجموعه مستقلی برای این کار در حوزه آماده نشده‌ است.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم افزود: نظام به‌ افرادی در سطح مدیریت نیازمند است که دارای علم و مهارت لازم باشند، داشتن این ۲ بال، برای پذیرش مسئولیت امری ضروری است.

عضو هیات رئیسه مجلس خبرگان، بیان کرد: اگر فردی در نظام اسلامی که می‌خواهد مسئولیتی را قبول کند، ۲ بال علم‌ومهارت و توانایی لازم را همزمان داشته باشد، قطعا موفقیت او در انجام مسئولیت بسیار موثر خواهد بود.

او تصریح کرد: باید مجموعه‌ای در حوزه ایجاد شود و اقدام به‌ تربیت و کادر سازی برای نظام در ۲ رده علم‌ و مهارت‌آموزی برای پذیرش مسئولیت‌های مختلف کند، اگر فردی از توانایی و بنیه علمی و مهارت لازم در انجام کار و مسئولیتی برخوردار باشد، در انجام وظایفش موفق‌تر خواهد بود.

آیت الله حسینی بوشهری گفت: اینجا حوزه علمیه است و فضای معنوی آماده شده، فرد و طلبه موفق نیز کسی است که از این دریای خروشان علمی و تربیتی برای رشد علمی‌وتربیتی خود به‌کارگیرد و اگر این چنین شود، آن فرد سود کرده، و این بالاترین ارزش می‌باشد.

در ادامه این آیین از زحمت‌های حجت‌الاسلام عبداللهی، مدیر سابق قدردانی، و حجت الاسلام جعفری به‌ عنوان سرپرست جدید مدرسه عالی انوار طا‌ها معرفی شد.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.