سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تیم ملی کشتی آزاد در مسیر المپیک ۲۰۲۴

مصطفی میرعمادیان اعتقاد دارد تیم ملی کشتی آزاد ایران در حال پوست اندازی برای رسیدن به موفقیت در المپیک ۲۰۲۴ پاریس است.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مصطفی میرعمادیان مربی تیم ملی کشتی آزاد ضمن بیان مطلب فوق افزود: بعد از المپیک معمولاً تیم‌ها پوست اندازی می‌کنند، در کشتی ما هم همین وضعیت اتفاق افتاده است. ۴ جوان که زیر ۲۰ سال هستند عضو تیم ملی بزرگسالان در جهانی نروژ خواهند بود. ان شاءالله تمام این برنامه‌ها در مسیری پیش برود که در المپیک ۲۰۲۴ پاریس موفق باشیم.

وی درباره وضعیت آزادکاران در اردوی تیم ملی گفت: وقتی بچه‌ها از المپیک برگشتند یک مقدار در شرایط بدنی خوبی نبودند و نیاز به ریکاوری داشتند. همان تایم جوانان هم از جهانی برگشتند، کادرفنی نیاز داشت برنامه را طوری طراحی کند که هر دو گروه در این فاصله کمی که تا جهانی بزرگسالان وجود داشت، ریکاوری شده و سپس به آمادگی لازم برای حضور در مسابقات برسند. خوشبختانه در این مدت تمرینات هم خوب جواب داد و بدن‌های بچه‌ها شرایط خوبی دارد. رفته رفته نیز از فشار تمرینی کاسته می‌شود و روی کار‌های سرعتی کار می‌کنیم. امیدواریم بچه‌ها در زمان مسابقات به پیک آمادگی که توقع داریم برسند.

مربی تیم ملی کشتی آزاد خاطرنشان کرد: آزادکاران هفتم مهر به سوی نروژ پرواز خواهند کرد و از دهم مهر ماه نیز مسابقات شان شروع خواهد شد که امیدوارم در مسابقات جهانی تلفیق جوانان و با تجربه‌ها  با بهترین نتایج همراه باشد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.