سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تیم ورزش زورخانه‌ای سیستان و بلوچستان سه مدال رنگارنگ کشوری کسب کرد

نایب رییس هیات پهلوانی و زورخانه‌ای سیستان و بلوچستان گفت: تیم ورزش زورخانه‌ای این استان با اعزام چهار ورزشکار در رقابت‌های رده سنی نوجوانان کشور یک مدال طلا و ۲ مدال نقره کسب کردند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، سیدرضا موسوی نایب رییس هیات پهلوانی و زورخانه‌ای سیستان و بلوچستان  اظهارداشت:رقابت زورخانه ای  به میزبانی شهرستان شاهرود برگزار شد و ۱۳ تیم از استان‌های کرمان، فارس، خراسان رضوی، البرز، خراسان جنوبی، سمنان، قزوین، تهران، اصفهان، کرمانشاه، سیستان و بلوچستان، یزد و لرستان حضور داشتند.

وی ادامه داد: این رقابت در رشته‌های مهارت فردی «چرخ تیز»، «چرخ چمنی»، «کباده»، «سنگ» و «میل بازی» در رده سنی نوجوانان به مدت ۲ روز برگزار شد.

نایب رییس هیات پهلوانی و زورخانه‌ای سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه این رقابت در وزن‌ منفی ۵۵؛ وزن ۵۵ تا ۷۰ و مثبت ۷۰ کیلوگرم انجام شد، تصریح کرد: در رشته «سنگ» وزن منفی ۵۵ کیلوگرم علیرضا زابلی مدال طلا، کاویان خمر نیا در رشته «چرخ چمنی» وزن منفی ۵۰ کیلوگرم مدال نقره و امیر ابوالفضل غنی نسب در رشته «چرخ چمنی» مثبت ۵۰ کیلوگرم مدال نقره را کسب کردند.

وی بیان کرد: سیستان و بلوچستان دارای ظرفیت‌های بسیاری در بخش ورزش زورخانه‌ای در تمام رده‌های سنی است که مدال‌آوری و میزبانی این استان در سال‌های اخیر نشان از این امر دارد.

 ۴۰۰ ورزشکار در رشته پهلوانی و زورخانه‌ای در سیستان و بلوچستان به صورت سازماندهی شده در حال فعالیت هستد

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.