سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قدردانی از برترین‌های جشنواره مالک اشتر در کرمان

در یازدهمین جشنواره مالک اشتر، امروز از برترین‌های بسیج و سپاه استان کرمان در سال ۹۹ تجلیل شد.


به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،در یازدهمین جشنواره مالک اشتر، امروز از برترین‌های سال ۹۹ در سپاه ثارالله استان کرمان تجلیل شد.

در این جشنواره از بیش از ۱۰۰ نفر از بسیجیان و پاسداران منتخب جشنواره در سراسر استان تجلیل شد که البته شهرستانی‌ها از طریق ویدئو کنفرانس شرکت کردند.

در این مراسم از رده ها وسازمان‌های موفق‌تر سپاه ثارالله استان وهمچنین از خانواده شهدای شاخص شهید محمد جمالی قدردانی شد.

سردار معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در این جشنواره مولفه‌های ایمان به خدا، اعتقاد قلبی، عملی، اخلاص، وحدت، وفاق ملی، ولایت و رهبری را از مولفه‌های پیروزی انقلاب و دفاع مقدس دانست و بر تداوم آن تاکید کرد.

اوافزود: اگر کسی می‌خواهد معنای حقیقی توکل و توسل به اهل بیت(ع) را بداند در فرهنگ حقیقی ۸ سال دفاع مقدس تأمل کند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان بیان داشت: توکل و توسل دو محور و مولفه اصلی بزرگی یک مومن و یک شیعه علی بن ابی طالب علیه السلام است و ما آن را در هشت سال دفاع مقدس دیدیم و هشت سال کربلا‌های زیادی تکرار شده و چه چیزی باعث پیروزی ما شد سه مولفه بزرگ و مهم در انقلاب ما و هم در دفاع مقدس ما باعث پیروزی ما شد اول ایمان ابدی به ذات اقدس الهی و دوم وحدت بودو سوم آن ولایت و رهبری و مدیریت صحیح اسلام ناب محمدی جاری شد این سه مولفه متعلق به دوران گذشته ما نیست هر دورانی که ما این سه مولفه را در وجود خودمان، در سازمان ها، در انقلابمان و در سیستم اجرایی ما نهادینه کنیم مطمئن باشید که پیروز هستیم.

سردار معروفی تصریح کرد: در دفاع مقدس رزمندگان و مجاهدین ما فقط مراقب خط نبودند مراقب خودشان بودند مراقب چشمانشان، گوش‌شان زبان شان، دست‌شان، پایشان، قلب شان و اندیشه ایشان چون مراقب خودشان بود توانستند دین خدا را مراقبت کنند.

اوافزود: برای ما در جنگ همین بس است که اجازه ندادیم که دشمن دستش به دامان پاک ناموسمان برسد و ۱۸۸ هزار شهید دادیم .

سردار معروفی همچنین با قدر دانی از برترین‌های جشنواره، از خدمات آنان در حوزه مقابله با کرونا، محرومیت زدایی و همچنین اقدامات در پیشبرد اهداف مکتب سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی قدردانی کرد.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.