سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف یک هزار تن سبوس احتکاری در مازندران

فرمانده انتظامی مازندران از کشف یک هزار تن سبوس احتکاری در استان به ارزش ۱۴ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،سردار مرتضی میرزایی فرمانده انتظامی مازندران گفت: پلیس امنیت اقتصادی استان در راستای تحقق فرامین مقام معظم رهبری در سالی که به عنوان سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی نامگذاری شده است، برخورد با جرایم اقتصادی و احتکار کالا‌های اساسی و نهاده‌های دامی را در دستور کار خود قرار داد.

او افزود: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه تعدادی از کارخانه‌های تولید آرد در استان، نسبت به احتکار سبوس حاصله از گندم یارانه‌ای و عرضه خارج از شبکه آن و همچنین گران فروشی در سطح گسترده اقدام داشته اند، ماموران به بررسی موضوع پرداختند.

فرمانده انتظامی مازندران گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی به همراه کارشناسان سازمان صمت و جهاد کشاورزی در بازرسی از کارخانه‌های آرد مورد نظر در برخی از شهرستان‌های استان، موفق به کشف یک هزار و ۴۴ تن سبوس گندم احتکاری شدند.

او ارزش سبوس‌های کشف شده را برابر نظر کارشناسان، بالغ بر ۱۴ میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: با هماهنگی قضائی کلیه انبار‌ها پلمب شدند.

سردار میرزایی با بیان این که تخلف از قوانین مرتبط با تولید و توزیع نهاده‌های دامی در سطح کشور و انبار این کالا‌ها برای فروش خارج از شبکه و با قیمت آزاد از مصادیق احتکار تلقی می‌شود، گفت: در این راستا پرونده قضائی تشکیل و موضوع تحت رسیدگی است.
انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.