سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

موسوی خبر داد؛

مشارکت ۱۸۰ نفر از جوانان هلال احمر در واکسیناسیون زنجانی‌ها علیه کرونا

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: ۱۸۰ نفر از اعضای جوانان داوطلب و افتخاری هلال احمر این استان در واکسیناسیون شهروندان علیه کرونا مشارکت دارند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، موسوی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: از ۲۵ مرداد ماه امسال تاکنون طرح "ایران یاران جوان" با هدف پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، کاهش مرگ و میر و در نهایت کمک به کنترل بیماری و قطع زنجیره انتقال در استان زنجان به اجرا درآمده است.

او افزود: جوانان داوطلب هلال احمر استان زنجان تاکنون برای واکسیناسیون ۱۱ هزار و ۹۳۰ نفر در این استان علیه کرونا مشارکت داشته اند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: مشارکت این تعداد از جوانان هلال احمر در ۴۰ مرکز واکسیناسیون تا پایان این طرح ادامه دارد.

موسوی ادامه داد: این طرح برای شتاب دهی و تسریع در واکسیناسیون با همکاری دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان و مشارکت اعضای جوانان جمعیت هلال احمر انجام می‌شود.

او گفت: جوانان هلال احمر در بخش‌های مختلف از جمله تزریق واکسن و ثبت اطلاعات افراد در سیستم در قالب طرح " ایران یاران جوان" در انجام واکسیناسیون در استان زنجان مشارکت دارند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان افزود: پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، کاهش مرگ و میر و در نهایت کمک به کنترل بیماری و قطع زنجیره انتقال از اهداف اجرای این طرح در استان زنجان  به شمار می‌رود.

موسوی بابیان اینکه هلال احمر همواره با مشارکت اعضای داوطلبان و جوانان از ابتدای شیوع کرونا برای ریشه کنی این بیماری فعالیت جدی داشته است، گفت: این همکاری ها همچنان نیز با جدیت ادامه دارد.

او ادامه داد: سالن ورزشی جمعیت هلال احمر شهرستان زنجان را به عنوان مرکز واکسیناسیون شهروندان در اختیار دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان قرار داده ایم.

موسوی گفت: جمعیت هلال احمر استان زنجان از سال گذشته در اجرای طرح شهید قاسم سلیمانی در قالب برنامه ناظران سلامت با حضور اعضا و جوانان افتخاری هلال احمر فعالیت می‌کند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان افزود: پیش از این نیز هلال احمر استان زنجان در تجهیز نقاهتگاه ها، تب سنجی و غربالگری شهروندان و اجرای طرح" آمران سلامت" فعالیت جدی داشته است.

 

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.