سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عاملان برداشت غیر مجاز حساب بانکی در همدان، دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان همدان از شناسایی و دستگیری ۲ نفر که به صورت غیر مجاز از حساب بانکی یکی از شهروندان برداشت کرده بودند، خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سرهنگ جمشید باقری، فرمانده انتظامی شهرستان همدان گفت: در پی کسب خبری مبنی بر برداشت غیر مجاز اینترنتی در شهر همدان از حساب یکی از شهروندان، شناسایی و دستگیری عامل یا عاملان در دستور کار پلیس شهرستان قرار گرفت.

او  افزود: با اقدامات فنی ماموران کلانتری ۱۵ رسالت، ۲ متهم در این خصوص شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی دستگیر شدند.

این مقام انتظامی بیان کرد: متهمان در مواجهه با مدارک ارائه شده از سوی پلیس، به جرم خود اعترف کردند و اظهار داشتند، پس از گرفتن گوشی شاکی اطلاعات حساب وی را سرقت کرده و در کمتر از یک ساعت طی چند مرحله، یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برداشت کردیم.

او افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده، برای بررسی دقیق‌تر و شناسایی دیگر شاکیان احتمالی در اختیار ماموران پلیس آگاهی استان قرار گرفتند.
فرمانده انتظامی شهرستان همدان با اشاره به این که اکثر برداشت‌های غیر مجاز در نتیجه اعتماد نابجا به دیگران انجام می‌شود، به شهروندان توصیه کرد: به هیچ وجه اطلاعات بانکی خود را در اختیار اشخاص دیگر قرار نداده و امورات بانکی را خود انجام دهند.

انتهای پیام/ا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.