سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ماجرای کلاهبرداری از مردم با تقلید صدای بهرام رادان +فیلم

معاون اجتماعی پلیس فتا ناجا به تشریح جزئیات پرونده ای پرداخت که متهم با تقلید صدای بهرام رادان در صفحات مجازی اقدام به اخاذی از کاربران می کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ رامین پاشایی معاون اجتماعی پلیس فتا ناجا اظهار کرد: فردی با ایجاد صفحه‌ای جعلی اینستاگرامی به نام بهرام رادان اقدام به تقلید صدای وی می‌کرده که در ادامه به دلیل کلاهبرداری‌های متعدد از کاربران، پس از اعلام شکایات متعدد پرونده‌ای در این باره تشکیل شد و  نکته جالب این است که بازیگر مذکور در آن برهه از زمان در داخل کشور حضور نداشته است.
 
وی افزود: پس از شکایت وکیل آقای رادان و بررسی‌های نهایی متهم دستگیر شد که پس از رویت متهم مشخص شد وی هیچگونه شباهت ظاهری با بازیگر سرشناس کشورمان نداشته و فقط به دلیل تشابه در نوع صدا از این فرصت سوءاستفاده و اقدام به اخاذی از کاربران می‌کرده است.
 

بیشتر بخوانید

نشر اکاذیب علیه یک شرکت موادغذایی در اینستاگرام


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۳:۴۷ ۲۸ شهريور ۱۴۰۰
خوشحال رادان. حالا مدارک داماد ما رو دزدین و روش کپی زدن و دسته چک گرفتن در آذربایجان غربی خرج کردن. الان 5 سال نیروی انتظامی نتوانسته بگیره. خودشم داخل ایرانه.
سیدمحمدامین
۱۳:۳۲ ۲۸ شهريور ۱۴۰۰
درجا برا بازیگران اگه اتفاقی بیفته مشکل رو حل میکنن ولی چرا پلیس فتا مشکل تماس های خارجی رو که سه چهار سالی هست برای خیلی از مردم اتفاق افتاده حل نمیکنه خود بنده دوماه هست از دست این تماس ها که از کشورهای مختلف دنیا هستن آسایش ندارم نصف شب زنگ میزنن چرا این رو حل نمیکنه کسی چندین بار هم به اپراتورها اطلاع دادم‌ از هرکی هم پرسیدم گفتن که در طول روز بوده بالای سی بار بهشون زنگ زدن لطفا این موضوع رو پیگیری کنین