سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس شورای شهر تهران مطرح کرد؛

تهرانی‌ها مظلوم واقع می‌شوند/ مدال آوران پارالمپیک امید بخش به مردم هستند

چمران گفت:امید بخشی مدال آوری در پارالمپیک بسیار مهم بود، دشمنان ما می‌خواهند امید را از ما بگیرند که ناکام هستند.

 به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران در نشست شهردار تهران با جمعی از قهرمانان پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو، ضمن تبریک و آرزوی موفقیت‌های بیشتر برای همه ورزشکاران اظهار کرد:همه ملت از مقام معظم رهبری تا مردم همه از حماسه آفرینی شما خوشحال شدند؛ اصولا تهرانی‌ها مظلوم واقع می‌شوند و این مظلومیت در استان  و شهر تهران وجود دارد.

وی ادامه داد:نام سردار سلیمانی برکت بخش به این کاروان بود و امید بخشی این مدال آوری بسیار مهم بود، دشمنان ما می‌خواهند امید را از ما بگیرند که ناکام هستند؛ امیدواریم بتوانیم برای عزیزان جانباز و معلول خدمتگزار کوچکی باشیم.

رئیس شورای شهر تهران گفت: نیازی به قول دادن نداریم و از دوره‌های قبل این تجربه را داشتیم که دوستان ورزشکار در هر زمان و جلسه‌ای حضور داشتند و تجربیاتشان را در اختیار ما قرار می‌دادند؛ بسیاری از کار‌هایی که انجام شده با نظر و تشخیص این عزیزان بوده است؛  حالا هم این فرصت وجود دارد که بتوانیم از نظرات آن‌ها در جهت بهبود زندگی‌شان استفاده کنیم.

چمران در پاسخ به این سوال که آیا روزی را برای حضور ورزشکاران در صحن شورا درنظر می‌گیرید یا خیر، گفت: می‌توانیم با برنامه‌ریزی روزی را درنظر بگیریم که به مناسبت‌های مختلف برنامه‌هایی داشته باشیم در دوره‌های گذشته این برنامه را عملیاتی می‌کردیم، باز هم امیدواریم بتوانیم این برنامه‌ها را در صحن شورا داشته باشیم.

در ادامه همین برنامه زهرا شمس احسان عضو شورای اسلامی شهر تهران اظهار کرد: ورزشکاران ما مدال‌هایی آوردند که نشان از غرور آفرینی این افراد است؛ سه بانو مدال طلا کسب کردند و این باعث می‌شود تا من هم به عنوان یک بانو به خود ببالم؛ همانطور که مقام معظم رهبری هم فرمودند این مدال آفرینی به اندازه صد‌ها کار فرهنگی ارزشمند است. 

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.