سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تزریق واکسن کرونا به ۸۲ درصد از فرهنگیان چهارمحال و بختیاری

۸۲ درصد از فرهنگیان استان چهارمحال و بختیاری واکسن کرونا دریافت کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، فرحناز قائدامینی مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه ۸۲ درصد از معلمان استان واکسن کرونا دریافت کردند، گفت: برنامه‌ریزی لازم برای واکسیناسیون دانش آموزان انجام‌شده است.

او با اشاره به اینکه والدین باید با مشکلات برگزاری کلاس غیرحضوری آشنا شوند، افزود: دانش آموزان به دلیل کلاس‌های غیرحضوری دچار افسردگی شده و این مسئله موضوع بی‌اهمیتی نیست.

قائدامینی با بیان اینکه امسال مدارس تلویزیونی هم فعالیت می‌کند، اضافه کرد: آموزش مدارس از اول مهرماه به‌صورت آنلاین بوده، اما کلاس‌های حضوری از آبان ماه ۱۴۰۰ آغاز می‌شود.


بیشتر بخوانید


او ثبت‌نام مدارس را بر اساس کد پستی عنوان کرد و اظهار داشت: ساعات فعالیت مدارس در چهارمحال و بختیاری تغییر نمی‌کند، اما در مدارسی که شرایط لازم را ندارند با صلاحدید مسئولان تغییرات لازم اعمال می‌گردد.

قائدامینی با بیان اینکه مشکل نیروی انسانی، تجهیزات و فضای آموزشی در چهارمحال و بختیاری وجود دارد، ادامه داد: این استان با کمبود یک هزار و ۸۰۰ معلم مواجه است که تلاش می‌شود با استفاده از معلمان حق‌التدریس، افزایش ساعات معلمان و استفاده از معلمان بازنشسته این موضوع مدیریت‌شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: ۲۰۰ هزار دُز واکسن برای واکسیناسیون دانش آموزان نیاز است.

او افزود: ۶۲۰ معلم به‌صورت داوطلبانه در تابستان امسال در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری اقدام به آموزش دانش آموزان کرده‌اند.

انتهای پیام/ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.