سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

موافقت وزارت بهداشت با تجهیز بیمارستان‌های خراسان جنوبی

معاون درمان وزیر بهداشت با تجهیز بیمارستان‌های خراسان جنوبی موافقت کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، دهقانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند در دیدار با جان بابایی معاون درمان وزیر بهداشت موافقت تأمین تجهیزات پزشکی شامل یک دستگاه سونوگرافی و یک دستگاه اکوکاردیوگرافی برای راه اندازی مجتمع درمانی امام رضا (ع) وابسته به خادمیاران آستان قدس رضوی در شمال شهر بیرجند را دریافت کرد.

او همچنین از اخذ موافقت احداث بیمارستان محلی برای شهر مود خبر داد و افزود: اخذ موافقت با تأمین اعتبار دستگاه اکسیژن ساز بیمارستان‌های شهدای قائن و امام علی سرایان، تأمین اعتبار تکمیل بخش ایزوله بیمارستان شهدای قاین، تأمین اعتبار برای‌ آی سی یو بیمارستان طبس نیز از دیگر مصوبات این دیدار بود.


بیشتر بخوانید


دهقانی از موافقت با مساعده یک میلیارد تومانی به بیمارستان زیرکوه خبر داد و تصریح کرد: با تأمین اعتبار یک دستگاه اکوکاردیوگرافی به بیمارستان ولیعصر و یک دستگاه سونوگرافی به بیمارستان حضرت رسول فردوس نیز موافقت و قرار شد از طریق هیأت امنا به دانشگاه تحویل داده شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند به تأمین اعتبار طرح پیشنهادی پایش از راه دور مادران باردار به میزان ۵ میلیارد ریال اشاره کرد و گفت: اخذ موافقت تأمین تجهیزات بیمارستان جدید بشرویه و اورژانس نهبندان جهت راه اندازی و بهره بردا‌ی نیز از دیگر دستاورد‌های این سفر بود.

انتهای پیام/ س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.