سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۲۶۸ واحد مسکن کمیته امداد سیستان و بلوچستان تحویل مددجویان شده است

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) سیستان و بلوچستان گفت: ۲۶۸ واحد مسکن در استان شامل پنج واحد برای مددجویان شهری و ۲۶۳ واحد در روستاها هفته دولت امسال تحویل مددجویان این کمیته شد.


سید مهدی عبادی در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،  اظهارداشت: کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) سیستان و بلوچستان هر ساله برنامه‌های متعددی درحوزه‌های مختلف از جمله ساخت مسکن مددجویان، اشتغالزایی و کمک به خودکفایی قشر محروم، مهارت‌آموزی افراد، تأمین اقلام ضروری جهت تشکیل خانواده و غیره اجرا می‌کند.

وی با بیان اینکه یکی از برنامه‌های مهم و تأثیرگذار امداد ساخت مسکن مددجویان است افزود: مسکن بخش بزرگی از سبد هزینه خانوارها را تشکیل می‌دهد و تأمین سرپناه استاندارد و در شأن مددجویان که ولی‌نعمتان ما هستند از رسالت‌های مهم امداد خواهد بود.

مدیرکل کمیته امداد امام‌خمینی (ره) سیستان و بلوچستان بیان کرد: توانمندسازی و ایجاد اشتغال برای نیازمندان از اولویت‌های اصلی کمیته امداد است و در این راستا۴۷۰ طرح اشتغال در هفته دولت به بهره‌برداری رسید که ۴۰۲ مورد از محل تسهیلات بانکی، ۶۰ مورد از محل تسهیلات صندوق امداد ولایت و هشت مورد نیز از محل تسهیلات اشتغال روستایی تأمین شده بود.

وی با بیان اینکه با ایجاد طرحهای اشتغال در سیستان و بلوچستان یکهزار و ۶۹۶ نفر آموزش‌های مقدماتی مهارت‌آموزی کسب‌وکار را فرا گرفته و آماده برای ورود به بازار کار شدند تصریح کرد: در هفته دولت ۶۳۰ کولر در قالب لوازم ضروری و با اولویت مناطق روستایی و محروم توزیع شد.

عبادی خاطرنشان کرد: ۷۶۴ سری جهیزیه شامل یخچال، تلویزیون، ماشین لباسشویی، جارو برقی و فرش از ابتدای سال تاکنون به دختران نوعروس تحت پوشش کمیته امداد سیستان و بلوچستان اهدا شده است.

وی اظهارداشت: شارژ کارت ۱۱ هزار و ۷۰۰ کودک دچار سوء تغذیه و هشت هزار و ۷۳۲ مادر باردار و شیرده از دیگر برنامه‌های کمیته امداد سیستان و بلوچستان بوده است.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.