سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس مرکز بهداشت زنجان:

شهرستان زنجان همچنان در وضعیت قرمز کرونایی است

حریری با بیان اینکه درحال حاضر ۵ شهرستان زنجان در وضعیت نارنجی قرار دارند، گفت: طارم و ایجرود در وضعیت زرد و زنجان در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، حریری رئیس مرکز بهداشت زنجان بر لزوم تقویت رعایت دستورالعمل های بهداشتی در استان زنجان تأکید کرد و گفت: در روز‌های گذشته زدن ماسک در استان زنجان کاهش یافته و این اصلاً خوب نیست.

او با بیان اینکه شهرستان‌های ماهنشان، خدابنده، ابهر، خرمدره، سلطانیه در وضعیت نارنجی و طارم و ایجرود در وضعیت زرد قرار دارند، افزود: در حال حاضر شهر زنجان در وقرمز کرونایی است.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان زنجان ادامه داد: ۴۳ مرکز تجمیعی به صورت خودرویی و پیاده به مردم تزریق واکسن را انجام می‌دهند و شهروندان زنجانی  بایستی به محض دریافت پیامک یا فراخوان برای تزریق واکسن در موعد مقرر به محل مراجعه کنند و این کار را با تعویق نیندازند.

او افزود: مردم بر این امر اذعان داشته باشند که تزریق واکسن به معنای رهایی از بیماری نیست و همچنان باید از دورهمی‌ها جلوگیری کنند.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان زنجان گفت: در راستای خدمت رسانی بهینه ۳مرکز تجمیعی واکسیناسیون در زنجان از ساعت ۸ تا ۲۴ فعالیت می‌کنند.

 

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.