سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بسته مجازی سیاسیون به تاریخ ۲۷ شهریور؛

دیدار دو جانبه رئیس جمهور با همتای تاجیکستانی / تصویری متفاوت از حاشیه نشست سران شانگهای / خسته نباشید حسینی به تیم ملی فوتسال

گزیده‌ای از پست‌های سیاسیون در فضای مجازی را در گزارش زیر مشاهده می‌کنید.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، چهره‌های سیاسی کشور هم مانند بقیه مردم در شبکه‌های اجتماعی صفحاتی را دارند که در آن نسبت به اتفاقاتی که رخ می‌دهد پست یا توئیت‌هایی را منتشر می‌کنند.

برخی از مسئولان حاضر در فضای مجازی، گاهی از این فضا برای اطلاع رسانی و پخش اخبار مربوط به حوزه‌های تحت اختیارشان نیز استفاده می‌کنند و به طور مستقیم با مردم در ارتباط و پاسخگوی سوال‌های آن‌ها هستند.


بیشتربخوانید


در ادامه می‌توانید بخشی از فعالیت چهره‌های مطرح سیاسی کشور در فضای مجازی را مشاهده کنید:

صفحه رسمی حجت الاسلام ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور کشور پستی را درباره دیدار دو جانبه با همتای تاجیکستانی او منتشر کرد:

" حجت‌الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری اسلامی ایران و آقای امامعلی رحمان رئیس جمهور تاجیکستان صبح امروز در دیدار و گفتگو با یکدیگر با اشاره به دین، فرهنگ و زبان مشترک دو ملت اظهار امیدواری کردند که با تلاش مقامات دو کشور فصلی نوین در شکوفایی روابط و همکاری‌های دو کشور در عرصه‌های اقتصادی، فرهنگی و سیاسی رقم بخورد.

رئیس جمهور کشورمان در این دیدار با بیان اینکه دو کشور ظرفیت‌های مناسبی برای گسترش روابط و همکاری‌های دوجانبه دارند، افزود: تعمیق و تقویت مناسبات و تعاملات دوجانبه زمینه‌ای برای ارتقای سطح همکاری‌های منطقه‌ای دو کشور نیز خواهد بود.

حجت‌الاسلام و المسلمین رئیسی اظهار داشت: مقامات ایران و تاجیکستان باید با استمرار منظم دیدار‌ها و گفتگو‌های دوجانبه، روابطی پایدار و همه جانبه را بین دو کشور فارسی زبان پایه‌گذاری کنند که به الگویی در سطح منطقه تبدیل شود.

رئیس جمهور تاجیکستان نیز در این دیدار از قبول دعوت خود از سوی رئیس جمهور کشورمان برای حضور در بیست و یکمین نشست سران سازمان شانگ‌های که به ریاست کشورش برگزار شد و نیز از این بابت که حجت‌الاسلام و المسلمین رئیسی در اولین سفر خارجی خود به کشور هم زبان تاجیکستان سفر کرده است، قدردانی و تشکر کرد.

آقای امامعلی رحمان با اشاره به سوابق همکاری‌ها و پروژه‌های مشترک اجرا شده از سوی متخصصان ایرانی در تاجیکستان اظهار داشت: دوستی و محبتی که بین مردم و دولت دو کشور وجود دارد زمینه بسیار مناسبی برای ارتقای سطح همکاری‌ها و روابط دو کشور است."

حسین امیرعبداللهیان، وزیر امورخارجه تصویری را از حاشیه نشست سران شانگهای در صفحه مجازی اش منتشر کرد:

" جمعه ٢٦ شهریور ١٤٠٠/تاجیکستان، شهر دوشنبه، ذوق و هنر تاجیک‌های فارس زبان در حاشیه نشست سران شانگهای/ حوزه تمدنی فارس زبانان"

بهرام عین اللهی، وزیر بهداشت درباره سفرش به همدان پستی را منتشر کرد:

" دکتر عین اللهی در جریان سفر به همدان گفت: ما موافق تبدیل وضعیت نیرو‌های بهداشتی و درمانی هستیم.

با کمک نمایندگان مجلس به ویژه اعضای کمیسیون‌های تلفیق و برنامه بودجه می‌توان این مشکلات را برطرف کرد و نباید شرمنده نیرو‌هایی شویم که شبانه روز در اورژانس‌ها و بخش‌های مختلف بیمارستان‌ها با خستگی و رنگ‌های پریده فعالیت دارند."

سید محمد حسینی، معاون پارلمانی رئیس جمهور در واکنش به پیروزی تیم فوتسال ایران مقابل آمریکا نوشت:

" تشکر از بازیکنان تیم ملی فوتسال ایران که با نتیجه ۴ بر ۲ بر تیم آمریکا پیروز شدند.
امید که در همه حوزه‌ها بر آمریکا غلبه کنیم."

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.