سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرمربی تیم ووشوی پارس جنوبی:

نتیجه نگرفتن تیم ما به آب معدنی های آلوده ارتباط ندارد/ سطح فنی لیگ ووشو بالا بود

امیر اوجاقی، سرمربی تیم ووشوی پارس جنوبی جم درباره مسمومیت ووشوکاران با آب معدنی‌های آلوده توضیحاتی را بیان کرد.

امیر اوجاقی، سرمربی تیم ووشوی پارس جنوبی جم در گفت و گو با خبرنگار  فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره مسمومیت ورزشکاران این تیم با آب‌های معدنی در لیگ ووشو اظهار کرد: در ابتدا فکر کردیم بازیکنان ما دچار مسمومیت غذایی شده اند که حالشان بد شده است، اما بعد متوجه شدیم که آب معدنی‌ها باعث شدند که ورزشکاران ما دچار دل درد شوند.

او ادامه داد: آب معدنی‌های آلوده به فدراسیون ووشو و رستوران مربوط نمی‌شود. این آب‌ها را تیم پارس جنوبی تهیه کرده بود و در اختیار رستوران قرار داد تا به ورزشکاران بدهد.

اوجاقی درباره این که آب معدنی به چه صورت ورزشکاران را دچار مسمومیت کرده است، گفت: درصد کلر آب معدنی بالا و پایین شده بود و همین موضوع باعث شد که ورزشکاران تیم ما دچار مسمومیت شوند.

سرمربی تیم ووشوی پارس جنوبی جم درباره وضعیت جسمانی ورزشکاران گفت: چند ورزشکار ما دچار دل درد شده بودند که تصمیم گرفتیم مسابقه ندهند و اکنون حالشان خوب است.

او بیان کرد: نتیجه نگرفتن تیم ما در لیگ ووشو به آب معدنی‌های  آلوده مربوط نیست. تیم ما در لحظه آخر بسته شد و من و سرپرست تیم به علت مسائل مالی نتوانستیم بازیکنان بهتری بگیریم. به هر حال سازمان ورزش پارس جنوبی در ۲ سال گذشته شرایط مالی خوبی نداشته است و همین موضوع باعث شده که تیم را دقیقه نود ببندیم. بازیکنان تیم ملی در ترکیب تیم ما حضور نداشتند و بازیکنان بومی و کم تجربه را در اختیار داشتیم.

اوجاقی درباره سطح مسابقات لیگ ووشو اظهار کرد: لیگ ووشو در سال گذشته برای اولین بار متمرکز برگزار شد و مسابقات کیفیت بالایی داشت. امسال هم با توجه به شرایط کرونایی، مسابقات از لحاظ کمی و کیفی نسبت به سال گذشته بهتر برگزار شدند. تیم‌ها از لحاظ شرایط فنی سرحال‌تر بودند و بهتر کار کردند. ورزشکاران هم به علت حضور در مسابقات مبارزه جنگجویان ووشو (WWF) تمرینات خود را منظم برگزار کرده بودند و همین موضوع باعث شد که سطح فنی لیگ بالا باشد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.