سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عشایر برای دریافت خدمات کارت تردد بگیرند

عشایر خراسان جنوبی باید در اولین فرصت اقدام به اخذ کارت تردد خود نمایند تا نام آن‌ها در لیست عشایر قرار گرفته و بتوانند از خدمات آن بهره‌مند شوند.

عصمتی پور مدیرکل امور عشایر خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: بررسی‌هایی برای مشخص شدن عشایر واقعی درحال انجام است که به دنبال آن، عشایر باید نسبت به گرفتن کارت تردد خود اقدام کنند.

او افزود: از ابتدای سال تاکنون دو هزار و ۶۶۷ کارت تردد برای عشایر و ۴۰۹ هزار و ۵۵۵ عدد پلاک هویت برای دام عشایر صادر شده که نسبت به پارسال افزایش چشمگیری داشته است.

عصمتی پور ادامه داد: از ابتدای سال تا کنون ۲۹۱ هزار و ۷۸۹ رأس دام عشایر بیمه شده اند که این رقم در کل سال زراعی ۹۹ بر اساس آمار، ۲۸۵ هزار و ۱۷۹ رأس دام بوده است.

مدیرکل امور عشایر خراسان جنوبی تصریح کرد: عشایر آگاه باشند که طبق قانون، براساس تعداد بیمه دام خود، خدمات دریافت میکنند.

او به بحث بیمه عشایر اشاره و بیان کرد: از ابتدای سال تاکنون ۷۰۹ خانوار عشایری تحت بیمه اجتماعی قرار گرفته اند و طبق آمار به ثبت رسیده ۴۵ درصد از عشایر خراسان جنوبی تحت پوشش بیمه روستائیان و عشایر قرار دارند.

انتهای پیام / ط آ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.