سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

طرح رایگان واکسیناسیون دام‌ها بر علیه بیماری‌های دامی در اردبیل اجرا می‌شود

مدیر کل دامپزشکی استان اردبیل گفت: طرح رایگان واکسیناسیون دام‌ها بر علیه بیماری‌های دامی با همکاری دامپزشکی و بسیج سازندگی در سطح استان اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، بهلول تکلوی، مدیرکل دامپزشکی استان اردبیل در جلسه مشترک با مسئولین بسیج سازندگی و بسیج جامعه کشاورزی سپاه حضرت عباس (ع) استان از اجرای طرح رایگان واکسیناسیون دام‌ها بر علیه بیماری‌های دامی همزمان با هفته دفاع مقدس و هفته دامپزشکی در استان خبر داد و گفت: این طرح با هدف بهره گیری از توان، پتانسیل و ظرفیت گسترده بسیج سازندگی در مبارزه با بیماری‌های مختلف دام و طیور، ارتقاء سلامت عمومی و امنیت غذایی جامعه، هم افزایی منابع و فعالیت‌ها و به منظور ارتقاء بهره وری و حفظ و صیانت از سرمایه دامی استان به عنوان یکی از استان‌های مطرح و با پتانسیل بالای دامپروری در کشور اجراء می‌شود.

او افزود: بسیج در محرومیت زدایی، کمک‌های مومنانه و در دفاع از میهن اسلامی در طول هشت سال دفاع مقدس کارنامه بسیار درخشانی دارد و در کل عملکرد بسیج بر همگان روشن و شفاف است.

مدیر کل دامپزشکی استان اردبیل با بیان اینکه تجارب اجرای طرح‌های واکسیناسیون قبلی با همکاری بسیج سازندگی نشان می‌دهد در هر کاری که بسیج وارد شده سربلند بیرون آمده است ابراز امیدواری کرد: این طرح نیز بتواند در راستای کمک به اقتصاد خانوار‌های روستایی کم درآمد و کم بضاعت و کنترل بیماری‌های دامی موثر واقع شود.

مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل نیز در این جلسه هفته دفاع مقدس را نماد ایثارگریها، استکبار ستیزی‌ها و استقلال کامل میهن اسلامی دانست و گفت: باید در کنار کار‌های فرهنگی که در کشور انجام می‌دهیم پیام‌های این هفته مقدس را به طرق مختلف به اقشار جامعه خصوصا جوانان ایران اسلامی ترویج کرده و از رسانه‌ها نشر و منعکس کنیم.

سرهنگ پاسدار پیرجاهد افزود: حضور نیرو‌های دامپزشکی در روستا‌ها و مناطق دور افتاده و صعب العبور برای مردم و روستائیان امیدآفرین است و خدمتی که توسط دامپزشکی در حوزه‌های مختلف برای تامین امنیت غذایی و بهداشت عمومی جامعه انجام می‌شود خدمت به یک فرد نیست بلکه خدمت به کل جامعه و در راستای تقویت نظام اسلامی است.

او ادامه داد: هفته دفاع مقدس و هفته دامپزشکی فرصت مناسبی برای بیان عملکرد‌ها و فعالیت‌ها به صورت مطلوب به مردم است تا با انعکاس این فعالیت‌ها باور خدمت بی منت را در جامعه علی الخصوص جوانان ارتقاء بخشیم.

مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل با تاکید و تصریح بر اینکه تامین امنیت غذایی و سلامت عمومی در جامعه بسیار مهم است افزود مجموعه بسیج سازندگی به عنوان سربازان ولایت همچون طرح‌های قبلی در راستای تعامل و هم افزایی به منظور دستیابی سلامت همگانی آمادگی کاملی در جهت همکاری با دامپزشکی استان دارد و در این راستا از هیچ تلاش و کوششی فروگذار نخواهد کرد.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.