سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

 رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز مطرح کرد؛

مرکز درمان بستر خداآفرین در صورت صدور سند تجهیز می‌شود

 رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: تجهیز و راه‌اندازی مرکز درمان بستر شهرستان خداآفرین در صورت صدور سند ثبتی - رسمی تجهیز می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،صومی رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز در نشست بررسی امکانات زیرساختی حوزه بهداشت و درمان شهرستان خداآفرین گفت: علت تاخیر در تجهیز و راه‌اندازی مرکز درمان بستر، مشکل ثبتی در فرایند صدور سند است چرا که وجود سند رسمی به‌نام دانشگاه علوم پزشکی تبریز، از الزامات تجهیز و فعال‌سازی دستگاه‌های تشخیصی است.

او همچنین از انتقال یک دستگاه دیجیتال رادیولوژی به این مرکز خبرداد و گفت: برای نصب و راه‌اندازی و تکمیل سایر بخش‌های آن منتظر صدور سند رسمی هستیم.

صومی اضافه کرد: برای ارائه خدمات تخصصی در این مرکز، برنامه ریزی برای حضور پزشکان متخصص بیمارستان کلیبر انجام شده و این پزشکان یک روز در هفته در این مرکز حضور می‌یابند.

 امیری راد فرماندار خداآفرین نیز در این نشست با اشاره به نتایج پیگیری‌هایش از اداره‌کل راه و شهرسازی استان، این اطمینان را داد که ظرف ۱۰ روز آینده سند رسمی این مرکز به‌نام دانشگاه علوم پزشکی تبریز صادر شود.

 امیری راد گفت: با تحقق این امر، نخستین مرکز درمانی خداآفرین پس از سال‌ها بلاتکلیفی به بهره‌برداری می‌رسد.

او همچنین شهرداری خمارلو را ملزم کرد با مشارکت منطقه آزاد ارس و اداره راهداری، محوطه این مرکز درمانی را سامان‌دهی و حصارکشی کند.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.