سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قنبری: با تمام وجود برای فولاد خوزستان می‌جنگیم

کریم قنبری مربی فولاد خوزستان در ارتباط با شرایط این تیم توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار  فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،کریم قنبری مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در ارتباط با شرایط این تیم در اردوی تدارکاتی تهران اظهار کرد: اردوی دوم خودمان را  چند روزی است که آغاز کردیم و بچه‌ها شرایط خوبی را پشت سر می‌گذارند و تیم ما در اردوی دوم بیشتر به دنبال انجام بازی‌های تدارکاتی است.

او ادامه داد: در تهران و در این اردو با تیم‌های گل گهر سیرجان، خیبر خرم آباد و ذوب آهن بازی دوستانه برگزار خواهیم کرد و با توجه به انجام تمرینات بازیکنان ما به شرایط خوبی رسیده اند. پریرا از دیروز به جمع ما اضافه شده است و امیدواریم کولیبالی. پاتوسی نیز زودتر به تیم اضافه شوند و با حضور همه بازیکنان شکل تیمی خود را بهتر کنیم.

مربی فولاد خوزستان ادامه داد: گرشاسبی مدیر با تجربه‌ای است و هر جا که بوده است تاثیر مثبت خود را نشان داده است و اطمینان دارم اینجا هم با درایت و تجربه‌ای که دارد می‌تواند شرایط فولاد را بهتر کند. گرشاسبی  از زمانی که به تیم آمد به دنبال تمدید کردن قرار داد بازیکنان تیم بود و تاثیر خود را نشان داد.

قنبری درباره کادرفنی فولاد خوزستان گفت: ویسی مربی شناخته شده‌ای است و می‌داند که چه می‌خواهد و دنبال چه جیزی است. ویسی هم از با تجربه‌ها استفاده می‌کند و هم از جوانان و به معنای واقعی در شناختن استعداد‌ها بسیار خوب عمل می‌کند.

قنبری در انتها گفت: خوشحالم که امسال در خدمت فولاد هستم. به این تیم امیدوارم و با توجه به پتانسیل بالایی که در خوزستان وجود دارد اطمینان دارم که نتایج خوبی را کسب می‌کنیم و قول می‌دهم که با تمام وجود برای هوادارانمان بجنگیم و مبارزه کنیم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.