سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

روشنی:استعفای سرپرست کمیته فیتنس، اختلالی در برگزاری مسابقات ایجاد نکرد

سخنگوی فدراسیون بدنسازی درباره استعفای سرپرست کمیته فیتنس توضیحاتی را بیان کرد.

مسعودروشنی سخنگوی فدراسیون بدنسازی در گفت و گو با خبرنگار  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در مصاحبه با باشگاه خبرنگاران گفت: اولین دوره رقابت‌های قهرمانی کشور و انتخاب تیم ملی درفیتنس چلنج در روز‌های پنجشنبه و جمعه ۲۵ و ۲۶ شهریورماه در سالن دوازده هزارنفری انجام شد.

فیتنس چلنج یک فرصت برای رقابت بین تمام ورزشکاران در رشته‌های مختلف است و این فرصت غنیمتی برای محک زدن توانایی‌ها و استعداد‌های گوناگون در تمام رشته‌های ورزشی است.

 وی افزود: در این دوره از مسابقات شاهد حضور قهرمانان رشته‌های مختلف ورزشی بودیم که هر کدامشان در رشته خود صاحب عنوان و تجربه بودند. این رشته نوپا وپرمخاطب پنجره جدیدی در نوع تمرینات ورزشی قدرتی و استقامتی باز کرده که عبور از آیتم‌های آن یک چالش برای علاقمندان خواهد بود.

سخنگوی فدراسیون بدنسازی گفت: فدراسیون بدنسازی محلی برای افرادی است که معتقد به خدمت هستند. لذا متکی به فرد بودن در این فدراسیون وجود ندارد و تمام امور به صورت گروهی و اشتراکی انجام می‌شود .استعفای سرپرست کمیته هم اختلالی در برگزاری ایجاد نکرد و مسابقات در 2 روز با کیفیت بالا انجام شد.

روشنی درباره تاخیر در زمان برگزاری رقابت ها گفت:تاخیرایجاد شده به دلیل همان استعفای مجازی سرپرست کمیته فیتنس بود که درشب گذشته اعلام کرده بود همه چیز روبراه است ودرآخر با عدم حضور وی، کمیته برگزاری مسابقات هدف قرارداده شد. درهرصورت به دلیل عدم هماهنگی‌ها ونرسیدن وسایل موردنیاز رقابت‌ها نزدیک به پنج ساعت تاخیرایجاد شد.


بیشتر بخوانید:


انتهای پیام /

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.