سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کاظمی مطرح کرد؛

رونمایی از نسخه شاد قبل از شروع سال تحصیلی/ بازگشایی مدارس با ٣ راهبرد دنبال می‌شود

سرپرست وزارت آموزش و پرورش گفت: بازگشایی مدارس با ٣ راهبرد دنبال می‌شود و رونمایی از نسخه شاد قبل از شروع سال تحصیلی خواهد بود.

به گزارش خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا کاظمی سرپرست وزارت آموزش و پرورش در حاشیه مراسم بازگشایی دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی و در جمع خبرنگاران بیان کرد: برنامه ریزی‌های لازم برای آغاز سال تحصیلی در نظام تعلیم و تربیت و ثبت نام را انجام داده ایم، همچنین زمینه بازگشایی مدارس را هم فراهم کرده ایم.

او افزود: الگوی بازگشایی مدارس را طراحی کرده ایم و در سه مسیر سال تحصیلی را دنبال می‌کنیم، راه اول آموزش غیرحضوری از طریق مدرسه تلویزیونی و شبکه شاد است.  نسخه جدید شاد با ظرفیت‌های جدید آماده رونمایی است و اقداماتی در دستور کار داریم که زمینه آموزش مطلوب تری در فضای مجازی ایجاد شود.

سرپرست وزارت آموزش و پرورش راهبرد بعدی شروع سال تحصیلی را آموزش حضوری دانست و گفت که در نظر داریم زمینه حضور آرام و ایمن دانش آموزان را فراهم کنیم و سلامت دانش آموزان خط قرمز ماست. با توجه به تفاوت‌های اقلیمی شیوع کرونا تفویض اختیار به استان‌ها داشتیم تا به این ترتیب زمینه حضور دانش آموزان فراهم شود، استاندارد‌های وزارت بهداشت هم به مدارس ابلاغ شده است ضمن آنکه نظارت‌های لازم بر مدارس انجام می‌شود.

کاظمی اظهار کرد: تاکنون ٩۶ درصد ثبت نام در دوره ابتدایی و بیش از ٩۴ درصد در سایر پایه‌ها انجام شده و کتاب‌های درسی را هم به همین نسبت توزیع کرده ایم.

انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۴:۴۴ ۲۷ شهريور ۱۴۰۰
مرد 1000 تصمیم!