سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

واکنش مسئولان به قیمت نان در البرز

معاون استاندار البرز گفت: باعوامل و دست‌های پشت پرده نابسامانی عرضه نان در این استان برخورد خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، هفته گذشته عملکرد سلیقه‌ای نانوایی‌ها در عرضه نان به مردم واکنش‌های مسئولان ارشد استانی را به همراه داشت، موضوعی که خواستار پیگیری جدی در این زمینه شدند.

به دنبال دغدغه‌های طرح شده در این رابطه،  غفور قاسم پور، فرماندار ویژه شهرستان کرج اولین پیگیری خود را با دستور ویژه رسیدگی به موضوع در شورای معاونان مطرح کرد.

قاسم پور، معاون استاندار البرز گفت: علی رغم گشت‌ها و بازرسی‌های مستمر در سطح شهر، هنوز موانعی در گلوگاه‌های عرضه نان وجود دارد که باید ضربتی آن‌ها را از میان برداشت.

قاسم پور با بیان این که تأمین اصلی‌ترین مایحتاج مردم مماشات بردار نیست، گفت: چه نانوایی‌هایی که به صورت خصوصی فعالیت دارند و چه نانوایی‌های دولتی که سهیمه آرد دریافت می‌کنند باید تابع چارچوب‌های ابلاغی باشند.

او افزود: معنی ندارد نانوایی بخواهد دل بخواه کرکره خود را بالا ببرد و با کم فروشی و افزایش قیمت‌ها هنجار شکنی کند؛ بازرسان نیز این روند را  نباید ندیده بگیرند.

معاون استاندار البرز گفت: اجازه نمی‌دهیم احدی بخواهد با شیطنت خللی در چرخه عرضه نان به مردم ایجاد کند و با عوامل و دست‌های پشت پرده نابسامانی عرضه نان برخورد خواهیم کرد.

انتهای پیام/ ر .ن

برچسب ها: آرد و نان ، آرد گندم
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.