سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فریاد شیران: نهاد‌های نظارتی سر دسته متخلفان را دستگیر می‌کنند

معاون باشگاه استقلال گفت:نهاد‌های نظارتی و امنیتی به زودی سر دسته متخلفان را دستگیر می‌کنند.

ناصر فریاد شیران معاون باشگاه استقلال در گفت‌‎وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره فحاشی علیه خود، احمد مددی و اصغر ملکیان گفت: متاسفانه برخی فحاشی‌ها علیه ما توسط افرادی خاص دنبال می‌شود. مزدورانی که شماره تلفن‌های همراه ما هر ۳ عضو باشگاه را پخش کردند و با توجه به این موضوع اکنون نهاد‌های نظارتی و اطلاعاتی به خوبی در حال شناسایی این اشخاص تحت نظر هستند و به زودی دستور دستگیری همه و از جمله سر شاخه این افراد صادر می‌شود.

معاون باشگاه استقلال گفت:کسانی که برای خانواده من، مددی و ملکیان دردسر ایجاد می‌کنند مرتکب گناه می‌شوند و شک نکنید به زودی این افراد دستگیر خواهند شد و تمامی نفرات تحت نظر هستند.

فریاد شیران افزود:از پلیس فتا، ناجا، نهاد‌های نظارتی و امنیتی خواستارم تا به زودی این افراد را دستگیر تا درس عبرتی شود برای افرادی که با شارژ مالی از سوی عده‌ای دست به چنین اقداماتی می‌زنند. اکنون هم تعداد ۱۰۰ نفر مقابل وزارت ورزش و جوانان حضور پیدا کردند که خیلی جالب است این نفرات همیشه در تمامی تجمعات حضور دارند و همه چیز از پیش هماهنگ شده است و در روز تعطیلی بنر هم سفارش می‌دهند.

او افزود: هواداران غیر واقعی باشگاه که در اتاق برخی آقایان شارژ مالی و پوشش داده می‌شوند و برای تجمع به وزارتخانه فرستاده می‌شوند. هوادار رسمی باشگاه تمامی اخبار را از باشگاه دنبال می‌کند نه در اتاق برخی آقایان. حتی برخی از آقایان با به کار گیری این هواداران دست به انتخاب مدیر عامل می‌زنند و جلسات سیاه و پشت پرده بر‌ای بر اندازی مدیریت سالم و کاردان و متخصص برگزار می‌کنند. خیلی جالب است مدیر عامل بعدی را هم در پیج‌های فیک و جعلی تبلیغ می‌کنند.


بیشتر بخوانید:


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۰:۳۴ ۲۷ شهريور ۱۴۰۰
برو دیگه
امیر
۱۳:۱۹ ۲۷ شهريور ۱۴۰۰
این همه ادعا دارید آیا مدرکی هم دارید برای اثبات یا دارید صورت مسئله رو با این حرف ها پاک میکنید؟
علي
۱۳:۰۵ ۲۷ شهريور ۱۴۰۰
اين صندلي مدريت چي داره كه شما اين قدر سفت چسبيدين بهش !!!! شما اين همه هوادار ناراضي رو ميبين باز چسبيدين به صندلي مديريت تو باشگاه به اين بزرگي ..بعد ميگين صد نفر بودن فقط!!! توقع داشتين كل 30 م هوادار بياد تجمع كنه !!!!
فرهاد
۱۲:۲۲ ۲۷ شهريور ۱۴۰۰
گمشو و از استقلال برو
دست از سر استقلال بردار