سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرپرست خیرین سلامت دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی مطرح کرد:

کمک ۲۸۵ میلیون ریالی خیران به مدافعان سلامت

اسدی گفت: از ابتدای سال تاکنون نذورات و هدایای نقدی و غیرنقدی مختلفی از سوی خیرین به دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی اهدا شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، مهدی اسدی سرپرست اداره سازمان‌های مردم نهاد و خیرین سلامت دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: از ابتدای سال تاکنون نذورات و هدایای نقدی و غیرنقدی مختلفی از جمله کپسول اکسیژن، اقلام مصرفی پزشکی ویلچر  از سوی خیرین به دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی اهدا شده است.

 اسدی افزود: خانواده مرحوم سروش منصوری ۱۰۰ میلیون ریال کمک نقدی به حساب خیرین سلامت واریز و خانواده شهید سید مرتضی شادمهر یک کپسول ۱۰ لیتری و مانومتر و ۲ عدد پالس اکسمتر انگشتی به ارزش ریالی ۵۶ میلیون را اهدا کرده اند.


بیشتر بخوانید


او اظهار کرد: خانواده شادروان سید سلیمان بهروز و مرحومه فرشته وحدت نیز یک کپسول اکسیژن ۱۰ لیتری و مانومتر و یک عدد ویلچر به ارزش ۵۰ میلیون ریال را تحویل دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی داده اند.

اسدی اظهار کرد:  خیران می‌توانند کمک‌های غیر نقدی را نیز به آدرس بجنورد، بلوار دولت، ستاد مرکزی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی خراسان شمالی، اداره سازمان‌های مردم نهاد و خیرین سلامت دانشگاه و کد پستی ۹۴۱۴۹۷۵۵۱۶ ارسال کنند.
انتهای پیام/ ر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.