سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عملکرد ضعیف تیم فوتسال ایران در جام جهانی

تیم ملی فوتسال کشورمان با وجود پیروزی در ۲ مسابقه خود در جام جهانی، نمایش ضعیفی داشته است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی فوتسال کشورمان این روز‌ها در مسابقات جام جهانی شرکت کرده است، بازی‌هایی که با انتقاد زیادی علیه بازیکنان و کادر فنی تیم ملی مواجه بوده است. تیم ملی فوتسال ایران در نخستین مسابقه خود در بازی‌های جام جهانی روز سه شنبه هفته گذشته برابر صربستان قرار گرفت و در همان دقایق ابتدایی بازی موفق شدیم ۲ بار دروازه تیم اروپایی را باز کرده و همه گفتند که ایران با اختلاف سنگینی صربستان را از پیش رو خواهد برداشت. بعد از این ۲ گل ملی پوشان کشورمان گویا نمی‌خواستند دیگر گلی به ثمر برسانند و به همین دلیل به لاک دفاعی فرو رفته و تصمیم به اداره بازی گرفتند.

چیزی از زمان بازی نگذشته بود که حمید احمدی به دلیل خطای شدید روی بازیکن صربستان از سوی داور مسابقه با کارت زرد دوم مواجه و از زمین بازی اخراج شد. بعد از این اخراج تیم ملی فوتسال کشورمان عصبی شده و رو به بازی خشونت آمیز آوردند. به طوری که در فاصله ۲ دقیقه محمد رضا سنگ سفیدی و محمد ناظم الشریعه از داور مسابقه کارت زرد گرفتند. اخراج احمدی روی عملکرد بازیکنان تیم بسیار تاثیر گذار بود و به خاطر فشار زیادی که روی بازیکنان وجود داشت تمرکز تیم برای دقایق زیادی به هم خورد. در هر صورت ملی پوشان کشورمان موفق شدند با نتیجه ۳ بر ۲ صربستان را از پیش رو بردارند، اما عملکرد ضعیف برابر صربستان نتوانست رضایت فوتسال دوستان را به همراه داشته باشد و با انتقاد کارشناسان مواجه شد.


بیشتر بخوانید


بعد از بازی با صربستان نوبت به دیدار با آمریکا رسید. قبل از بازی شب گذشته تیم ملی فوتسال کشورمان برابر آمریکا همگان معتقد بودند به خاطر اینکه آرژانتین توانسته بود آمریکا را با ۱۱ گل از پیش رو بردارد، پس ما هم می‌توانیم به این تیم گل‌های زیاد زده و با اقتدار به مصاف آرژانتین در بازی سوم برویم، اما داستان طور دیگری رقم خورد و در همان ۲ دقیقه اول بازی به خاطر اشتباه بسیار عجیبی که علیرضا صمیمی انجام داد، از زمین بازی اخراج شد و بعد از این اتفاق آمریکا موفق شد دروازه ما را باز کند.

در بازی با آمریکا تیم ملی ما باز هم عصبی بودن خود را نشان داد، به طوری که در ۱۰ دقیقه اول این مسابقه محمد شجری و مسلم اولاقباد ۲ بازیکن ملی پوش ما به خاطر خطای بی مورد از داور بازی کارت زرد گرفتند. این اخطار‌ها قطعا می‌تواند در روند تیم ملی برای مسابقات آینده تاثیر بگذارد. با این ۲ بازی که تیم ملی فوتسال کشورمان در جام جهانی انجام داده است، کمی شرایط تیم ملی را برای مسابقه آینده برابر آرژانتین و همچنین مراحل بالاتر سخت‌تر می‌کند. اگر تیم ملی فوتسال کشورمان بخواهد برابر آرژانتین هم به همان شکلی بازی کند که برابر صربستان و آمریکا انجام داد، قطعا با نتیجه خوبی مواجه نخواهیم شد.

تیم ملی فوتسال ایران در سومین و آخرین بازی خود در مرحله گروهی جام جهانی روز دوشنبه ۲۹ شهریور ماه از ساعت ۲۱:۳۰ به مصاف آرژانیتن خواهد رفت.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۲:۱۵ ۲۷ شهريور ۱۴۰۰
بدبختانه ورزشکاران عزیز و گزارشگر های محترم هول و دستپاچه هستند بابا پهلوانی دریا دلی است برای برد و باخت نبست برای همکاری و کارگروهیست و با "کی بود کی بود خراب کرد من نبودم " کاردرست نمیشود
باهمه احترامی که برای تلاش و ادب حمید استیلی, آن ذوق زدگی غریب در گل باسرش در جام جهانی نودوهشت فرانسه . . . . درست نبود ورزشهای گروهی همه چپه اند بجاب روحیه و ارزشهای ورزشکاری , همه شده . . .