سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کریمی: تیم سپاهان در نقل و انتقالات ریخت و پاش نداشت/ امیدوارم در مسابقات آسیایی مدعی قهرمانی باشیم

مربی تیم فوتبال سپاهان درباره عملکرد طلایی پوشان در فصل نقل و انتقالات توضیحاتی را بیان کرد.

محمود کریمی مربی تیم فوتبال سپاهان در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره وضعیت این تیم اصفهانی در گفت و گو با خبرنگار اظهار کرد: شرایط کرونایی را در فصل گذشته پشت سرگذاشتیم. همچنین تیمی به اتفاق نویدکیا فصل گذشته تحویل گرفتیم که در کوران مسابقات بود و شرایط تیم به علت حذف از لیگ قهرمانان آسیا خوب نبود.

او درباره اینکه گفته می‌شود باشگاه سپاهان هزینه‌های هنگفتی در فصل نقل و انتقالات کرده است، گفت: من از مبالغ قرارداد اطلاعی ندارم و در این باره باید باشگاه سپاهان و محرم نویدکیا  جواب بدهند که ما در فصل نقل و انتقالات ریخت و پاش داشتیم یا نه! من فکر نمی‌کنم تیم سپاهان  با جذب ۳، ۴ بازیکن ریخت و پاشی در نقل و انتقالات داشته باشد. همچنین  مبالغ زیادی برای  بازیکنان جدید هزینه  نکردیم. همانند سال‌های گذشته نبود که ۱۱، ۱۲ بازیکن در سپاهان  جابه جا شده باشند.

فصل گذشته توقع قهرمانی از تیم سپاهان را  نداشتیم 

او بیان کرد:  برنامه‌ریزی طولانی مدت برای سپاهان در نظر گرفتیم به همین علت توقع قهرمانی از تیم خود در فصل گذشته نداشتیم. فکر می‌کنم نویدکیا به همراه ساکت برنامه ۲، ۳ ساله برای سپاهان دارد و ما در یک رقابت تنگاتنگ با پرسپولیس  در سال گذشته نتوانستیم قهرمانی را به دست آوریم. در مجموع سال خوبی را پشت سرگذاشتیم و ان شا الله سال‌های بعد به هدفگذاری‌های خود برسیم.

ما به شاکله اصلی مان زیاد دست نزدیم 

کریمی درباره وضعیت نقل و انتقالات سپاهان گفت: ما براساس تجربه مان به شاکله اصلی‌مان دست نزدیم و  فقط بازیکنانی را جانشین نفرات  جدا شده کردیم. قبل از اینکه ۳، ۴ بازیکن از تیم ما جدا شوند، ما نفرات جانشین را مشخص کردیم و آن‌ها را به خدمت گرفتیم. سعی کردیم که به شاکله تیم زیاد دست نزنیم.

مربی سپاهان افزود: من فکر نمی‌کنم حداقل تا نیم فصل اول،  بازیکن دیگری را جذب کنیم. شهریار مغانلو در خط حمله جایگزین کی روش  استنلی شد. همچنین فرشاد احمدزاده را به عنوان جانشین محمد محبی به خدمت گرفتیم.  نیما میرزازاد و یک دروازه بان اتریشی جایگزین پیام نیازمند شدند. علاوه بر این، مسعود ریگی هم به جای احسان حاج صفی جذب کردیم. ۲، ۳ بازیکن آکادمی سپاهان به تیم بزرگسالان اضافه شدند و شوشستری هم از لیگ دسته یک گرفتیم.

کریمی درباره اینکه تیم سپاهان به دنبال قهرمانی در مسابقات پیش رو است، گفت: بله، به طور طبیعی تیم ما را به عنوان مدعی قهرمانی می‌شناسند و به طور حتم برای کسب قهرمانی در مسابقات لیگ برتر فوتبال و جام حذفی شرکت می‌کنیم.  علاوه بر این، تیم ما در بازی‌های آسیایی سابقه زیادی دارد و ان شا الله در این مسابقات هم مدعی قهرمانی باشیم.  


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.