سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

راه اندازی گروه سیار واکسیناسیون کرونا در ایذه

رئیس مرکز بهداشت ایذه گفت: با راه اندازی گروه سیار واکسیناسیون عمومی در شهرستان، طرح خانه به خانه تزریق واکسن کرونا اجرا می‌شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ایمان نوروزی منش، رئیس مرکز بهداشت ایذه گفت: با توجه به اینکه واکسیناسیون عمومی به گروه سنی بالای ۱۸ سال رسیده است و در پیک جمعیتی آن حضور داریم به مدت یک هفته و از روز شنبه ۲۷ شهریور همه مراکز خدمات جامع سلامت شهر و روستا و همچنین خانه‌های بهداشت جهت اجرای این طرح بسیج می‌شوند.

او با بیان اینکه گروه سیار واکسیناسیون عمومی در این طرح خانه به خانه حضور پیدا می‌کند، افزود: برخی از افراد تاکنون نتوانسته اند واکسن مورد نظر خود را انتخاب کنند، می‌توانند به ۲ پایگاه مشاوره و اطلاع رسانی عمومی جهت پاسخ به پرسش‌های مردمی در سطح شهر که در چهار راه امام علی (ع) و چهار راه امام خمینی (ره) برپا می‌شوند مراجعه و تصمیم خود را نهایی نمایند.

نوروزی منش با تاکید بر مشارکت شهروندان برای تزریق واکسن کرونا برای تسریع در تکمیل عملیات واکسیناسیون عمومی اظهار داشت: مراکز خدمات جامع سلامت شهری در ۲ شیفت صبح و عصر و پایگاه‌های تجمیعی در خدمت همشهریان جهت انجام واکسیناسیون هستند.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.