سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازدید سرزده امام جمعه یزد از بخش‌های مختلف مرکز فوریت‌های پزشکی یزد+تصاویر

امام جمعه یزد به طور سرزده از بخش‌های مختلف مرکز فوریت‌های پزشکی یزد بازدید و با کارکنان این مرکز دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، آیت‌الله محمدرضا ناصری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد امروز صبح شنبه با حضور در مرکز فوریت‌های پزشکی یزد، ضمن بازدید از بخش‌های مختلف این مرکز، با کارکنان اورژانس یزد نیز دیدار و گفتگو کرد.

او در این بازدید اظهار داشت: پرسنل زحمتکش و فداکار فوریت‌های پزشکی و مراکز اورژانس از پیشتازان عرصه سلامت هستند که در زمان‌های تلخ بیماری و حوادث از نخستین افرادی هستند که در کنار نیازمندان به خدمات درمانی حضور دارند و با تمام توان برای حفظ حیات و جان بیماران و مصدومان ایثار کرده و برای رساندن سریع آنان به مرکز درمانی تلاش می‌کنند.

آیت‌الله ناصری، روز ملی اورژانس و فوریت‌های پزشکی را گرامی داشت و افزود: بی‌شک اجر بسیاری در ارائه این خدمات به بیماران برای کارکنان اورژانس وجود دارد و امید داریم تلاشگران این عرصه بتوانند موفقیت‌های روزافزون در خدمت به هم‌نوعان و نجات جان انسان‌ها و حیات مجدد بخشیدن به آن‌ها داشته باشند.

معاون فنی عملیات اورژانس یزد نیز در این بازدید به ارائه گزارشی از فعالیت‌های اورژانس در یزد پرداخت و اظهار داشت: بر اساس برنامه توسعه باید ۹۶ پایگاه اورژانس در استان یزد وجود داشته باشد که تاکنون ۸۰ مورد تعیین تکلیف شده و ۵۶ پایگاه فعال داریم.

سید محمدجواد میرجلیلی عنوان کرد: کمبود پایگاه در شهرستان یزد از همه شهرستان‌ها بیشتر است و هر چند خیران به میدان آمده اند، اما به دلیل کمبود زمین، با مشکلات بسیاری در زمینه احداث پایگاه‌های جدید در یزد مواجه هستیم.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.