سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام جمعه اهل سنت تربت جام:

وحدت شیعه و اهل سنت در تربت جام الگوی ایران و جهان اسلام است

امام جمعه اهل سنت تربت جام گفت: وحدت شیعه و اهل سنت در تربت جام الگوی ایران و جهان اسلام است، در این جا وحدت، دوستی و برادری درهمه امور هست و هیچ مشکلی نداریم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،  مولوی شرف الدین جامی الاحمدی امام جمعه اهل سنت تربت جام درجمع مسئولان تقریب مذاهب دانشگاه‌های آزاد سراسر کشور گفت: خداوند متعال در قرآن کریم مسلمانان را به وحدت، اتحاد و همدلی دعوت می‌کند و همان طور که نماز، زکات، حج و بقیه امور دین واجب است و ترک آیین وحدت و همدلی، بی ایمانی و کفر می‌آورد، موجب تفرقه و اختلاف می‌شود و مانند کسی است که نماز را ترک کرده است.

او افزود: وحدت عملی مردم شیعه و اهل سنت تربت جام الگوی ایران و ‌جهان اسلام است، در این جا وحدت، دوستی، برادری و اتحاد عملی درهمه امور هست و هیچ مشکلی نداریم.

امام جمعه اهل سنت تربت جام با اشاره به نعمت رهبری و امنیت جمهوری اسلامی ادامه داد: تفرقه موجب می‌شود که دشمنان بر ما حاکم شوند. همان طوری که آمریکا ۲۰ سال درکشور همسایه افغانستان حضور داشت و علت آن این بود که رهبری واحد مانند ایران نداشتند و دشمن شیعه و اهل سنت را قتل عام کرد و متاسفانه نتیجه تفرقه را عملا دراین کشور همه دیدیم.

انتهای پیام//ز. ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.