سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گارسیا: بارسلونا را به جایگاه واقعی اش برمی‌گردانیم/ نباید قدرت بایرن مونیخ را نادیده بگیریم

بازیکن تیم فوتبال بارسلونا درباره شرایط تیمش توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار  دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  اریک گارسیا، بازیکن تیم فوتبال بارسلونا اظهار داشت: اکنون زمان خوبی برای حضور در بارسلونا است، زیرا باشگاه در حال حاضر روی جوانان سرمایه گذاری می‌کند که اساس موفقیت‌های آینده تیم هستند. 

بازیکن بارسلونا با بیان این که شکست‌هایی مانند شکست ۳ بز صفر این تیم مقابل بایرن مونیخ در یاد‌ها می‌ماند گفت: این شکست مدت زیادی در ذهن شما باقی می‌ماند، اما فردای آن روز باید به بازی بعدی فکر کنید؛ بنابراین اکنون غلبه بر گرانادا و انجام یک بازی خوب مهم‌ترین چیز برای ما است.

گارسیا در ادامه گفت: وقتی به بارسلونا آمدم می‌دانستم که هافبک‌های زیادی این جا هستند و کار سختی برای قرار گرفتن در ترکیب دارم، اما برای قبول پیشنهاد باشگاه شک نداشتم. ما مقابل رئال سوسیداد خیلی خوب کارمان را شروع کردیم، اما هنوز جای پیشرفت داریم و مطمئنم که بهتر خواهیم شد. من و هم تیمی هایم برای برنده شدن هر کاری انجام خواهیم داد. با بازگشت بازیکنان مصدوم به ترکیب، همه چیز تغییر خواهد کرد. 

او در خصوص مصدومیت آنسو فاتی گفت: همبازی شدن من و فاتی برای هر ۲ ما رویایی است. قبل از این که بازیکن باشم، یک انسان هستم و وقتی فوتبالیستی را در وضعیت فاتی می‌بینم ناراحت می‌شوم، اما در انتهای تونل شما نور را مشاهده می‌کنید و او در حال حاضر چنین شرایطی دارد.


بیشتر بخوانید


گارسیا افزود: من فیلم تمام بازی‌ها را می‌بینم. در مقابل بایرن در برخی موارد ما موفق نبودیم، اما باید قدرت رقیب را هم در نظر بگیریم. ما باید پیشرفت کنیم. بایرن ۲ یا سه سال است که در سطح بسیار بسیار بالایی قرار دارد. ما بازیکنان بسیار جوان و بازیکنان مهم دیگری داریم که اکنون مصدوم شده اند. بارسلونا را به جایگاه واقعی اش برمی گردانیم. 

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.