سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده صهیونیست از افزایش قدرت حماس از زمان جنگ شمشیر قدس خبر داد

فرمانده پیشین نیروی دریایی ارتش اشغالگر صهیونیستی به قدرت گروه‌های مقاومت ازجمله جنبش حماس در فلسطین و حزب‌الله لبنان اذعان کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری سما، الی شارویت، فرمانده پیشین نیروی دریایی ارتش اشغالگر صهیونیستی با اذعان به قدرت گروه‌های مقاومت فلسطینی تأکید کرد از زمان جنگ «شمشیر قدس»، قدرت جنبش مقاومت فلسطین (حماس) به صورت بسیار زیادی، افزایش یافته است.

فرمانده پیشین نیروی دریایی رژیم اشغالگر اعلام کرد از زمان جنگ سال ۲۰۱۴، نیروی دریایی رژیم صهیونیستی فکر می‌کرد که نیروهای صهیونیستی قادر به مقابله با نیرو‌های مقاومت هستند، ولی جنگ «شمشیر قدس» این تفکر را عوض کرد.

الی شارویت گفت: «نفوذ ۴ نفر از نیرو‌های مقاومت به ساحل «زیکیم» واقع در جنوب فلسطین اشغالی درسی برای ارتش صهیونیستی و نیروی دریایی بود. پس از این عملیات، صهیونیست‌ها به این نتیجه رسیدند که باید با تهدید دریایی نیرو‌های مقاومت و نفوذ آن‌ها مقابله کرد.»


بیشتر بخوانید:


این فرمانده صهیونیست درباره جنبش حزب‌الله لبنان هم گفت که این جنبش، ده‌ها یا صد‌ها موشک در اختیار دارد که مخصوص هدف قرار دادن نیروی دریایی صهیونیستی است.

فرمانده پیشین نیروی دریایی ارتش اشغالگر صهیونیستی تأکید کرد اگر جنگی با حزب‌الله و مقاومت فلسطین صورت پذیرد، تل‌آویو فعالیت در بندرهای حیفا و اسدود را از بیم حملات آن‌ها متوقف خواهد کرد.

روزنامه هاآرتص پیش از این تأکید کرد که تشکیل یگان جدید در ارتش صهیونیستی، بخشی از اقدامات ارتش برای آمادگی جهت مقابله با هرگونه نفوذ نیرو‌های حزب الله به داخل اراضی اشغالی است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.