سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نقش اصناف در ارتقاء امنيت جامعه انکار ناپذیر است

فرمانده انتظامی شهرستان چابهار در دیدار با مدیران اجرایی اتحادیه‌های صنفی شهرستان نقش اصناف در ارتقاء امنیت جامعه را بسیار پر رنگ دانست.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،  سرهنگ "ابراهیم کوچک زائی" فرمانده انتظامی شهرستان چابهار با هیئت رئیسه و مدیران اجرایی اتحادیه‌های صنفی اتاق اصناف آن شهرستان دیدار و با این عزیزان در خصوص اهمیت همکاری و تعاملات بیشتر اصناف با پلیس گفتگو کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان چابهار در این نشست با اشاره به نقش امنیت در رونق اقتصادی و پیشگیری از جرائم اظهار داشت: پلیس و اصناف سهم بزرگی در تولید امنیت جامعه داشته و می‌توانند نقش مهمی درکاهش جرایم داشته باشند.

وی افزود: داشتن جامعه‌ای امن نیاز به فرهنگ سازی دارد، لذا بایستی همه‌ی دستگاه‌ها و نهاد‌های اجتماعی جامعه به این امر مهم بپردازند.

سرهنگ کوچک زائی تاکید کرد: بدون تردید امنیت و آرامش در جامعه، مستلزم همدلی و یک پارچگی میان آحاد مردم با پلیس و تمامی دستگاه‌های دخیل در امنیت کشور است، چرا که ما معتقدیم امنیت یک محصول اجتماعی است و با همراهی مردم و همه دستگاه‌ها و پلیس تولید و حفظ می‌شود.

فرمانده انتظامی شهرستان چابهار خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با تقدیم شهدای بسیاری در این عرصه پیشتاز است و هدف از این فداکاری‌ها ایجاد امنیت و آرامش مردم و حفظ ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی در پایان با اشاره به برخورد پلیس با اصناف متخلف گفت: برای اینکه بتوانیم نظم و امنیت جامعه را تامین کنیم همه بایستی قانونمند بوده و به آن احترام بگذارییم و چه بهتر است قبل از ورود پلیس، خود اتحادیه‌ها صنوف متخلف را شناسایی و متصدیان آن‌ها را از انجام اقدامات غیر قانونی منع کنند.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.