سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هفته دفاع مقدس یادآور رشادت‌ها و جانفشانی‌های ملت بزرگ ایران

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، هفته دفاع مقدس را یادآور رشادت‌ها و جانفشانی‌های ملت بزرگ ایران دانست که هشت سال جانانه مقابل رژیم بعث عراق به نبرد پرداخت.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت : در دوران شکوهمند دفاع مقدس شاهد اتحاد و همدلی ملت مقام ایران در برابر دشمنان تا بن دندان مسلح بودیم که برای حفظ انقلاب نوپای ایران اسلامی جوانمردانه ایستادند.

او گفت : سال ۵۹ و در حالی که کمتر از ۲ سال از پیروزی انقلاب اسلامی می‌گذشت رژیم بعثی عراق جنگ نابرابری را علیه کشورمان آغاز کرد، اما نتیجه و پایان آن چیزی جز رسوایی و بی آبرویی برای صدام و ارتش وی به همراه نداشت.

آیت الله علما افزود: حضور امام راحل (ره) و نقش بی بدیل وی در روحیه دادن به رزمندگان و همبستگی و همدلی که میان مردم و مسئولان ایجاد کرده بود باعث شد پایان جنگ با پیروزی رزمندگان اسلام به پایان برسد.

امام جمعه کرمانشاه به نزدیکی سال تحصیلی جدید اشاره کرد و افزود: حضور دوباره دانش آموزان در مدارس به نظر و تصمیم مسئولان بهداشت و درمان استان بستگی دارد، اما اولیا باید به بحث تعلیم و تربیت فرزندانشان اهتمام لازم را داشته باشند.

او روز ۲۷ شهریور که به نام روز شعر و ادب فارسی نامگذاری شده است را گرامی داشت و این روز را به اهالی قلم و شعر تبریک گفت.

آیت الله علما از مردم خواست برای کاهش ابتلا به ویروس کرونا و حفظ سلامتی جامعه دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کنند .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.