سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بر اساس آمارهای گمرک؛

چند دوز واکسن کرونا وارد کشور شده است؟

۷۷ درصد از واکسن‌های وارداتی کرونا در مرداد و شهریور وارد کشور شده است.

به گزارش خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، بر اساس اعلام مهرداد جمال ارونقی معاون فنی و امور گمرکی گمرک جمهوری اسلامی ایران، از تاریخ ۱۵ بهمن ماه ۱۳۹۹ تا ۲۶ شهریورماه ۱۴۰۰، تعداد ۵۸ میلیون و ۳۲۳ هزار و ۶۰۶ دوز واکسن کرونا در قالب ۵۴ محموله، وارد کشور شده است.

در این میان، واکسن سینوفارم با ۴۸ میلیون و ۷۲۶ هزار و ۳۹۶ دوز در قالب ۳۱ محموله، در صدر واکسن‌های وارداتی کرونا قرار دارد. واکسن ژاپنی آسترازنکا با ۲ میلیون و ۹۱۱ هزار و ۸۱۰ دوز در قالب ۳ محموله و واکسن ایتالیایی کووکس با یک میلیون و ۴۵۲ هزار دوز در قالب یک محموله، در رتبه‌های بعدی هستند.

تعداد دوز و محموله سایر انواع واکسن‌های وارداتی کرونا نیز در جدول زیر قابل مشاهده است؛

همچنین، بر اساس نمودار‌های زیر، بیشترین آمار واردات واکسن کرونا نیز مربوط به شهریورماه ۱۴۰۰ با ۳۱ میلیون و ۶۴۳ هزار و ۹۹۶ دوز است که رکورد بی نظیری به حساب می‌آید. بر این اساس، ۷۷ درصد از واکسن‌های وارداتی کرونا، در مردادماه و شهریورماه امسال وارد کشور شده اند.


بیشتر بخوانید:


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۰:۴۸ ۲۶ شهريور ۱۴۰۰
وقتی علم و فناوری تولید واکسن در سطح وسیع نداریم باید مسئولان با جان مردم بازی نکنند. خیلی از کسانی که فوت کردند اگر واکسن زده بودند شاید الان در کنار خانواده هایشان بودند.
ناشناس
۱۴:۵۷ ۲۶ شهريور ۱۴۰۰
لطفا قیمت هر نوع را هم بنویسید
نوید
۱۷:۴۱ ۲۶ شهريور ۱۴۰۰
میخوای حساب کنی؟