سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رییس شورای اسلامی شهر زاهدان:

تشکل‌های غیردولتی بازوان جامعه مدنی هستند

رییس شورای اسلامی شهر زاهدان گفت: تشکل‌های غیردولتی به عنوان بازوان جامعه مدنی همواره می‌توانند مطالبه‌گر خواسته‌های به حق مردم از دولت‌ها باشند .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، حسن سپاهی رییس شورای اسلامی شهر زاهدان  در نشست اعضای شورای اسلامی شهر زاهدان در کمیسیون فرهنگی، اجتماعی شورا با سازمان‌های مردم نهاد با گرامیداشت یاد و خاطره شهداء و با اشاره به اینکه تشکل‌های غیردولتی همواره جریان‌ساز و افتخارآفرین بودند اظهارداشت: صد‌ها تشکل غیردولتی در سیستان و بلوچستان وجود دارد که تمام توان و قدرت خودشان را در جهت رشد، توسعه، عمران و آبادانی استان بسیج کردند و در امور مهمی مانند مدرسه‌سازی، ساخت خانه‌های سلامت، ساخت قنوات آبرسانی، اشتغال و سایر امور مهم مشغول به فعالیت داوطلبانه هستند.

وی افزود: از تشکل‌هایی که در حوزه سلامت و در ایام اوج شیوع کرونا و همچنین در رابطه با کنترل این بیماری به مردم سیستان و بلوچستان کمک کردند تشکر می‌کنم اگر این سازمان‌های غیردولتی نبودند قاعدتا به تنهایی نمی‌توانستیم این ویروس را کنترل کنیم.

رییس شورای اسلامی شهر زاهدان بیان کرد: این شورا نمونه بارز یک تشکل غیردولتی توانمند است که همواره خواسته‌های مردم را با صدای رسا فریاد می‌زنند.

وی اظهارداشت: شورای اسلامی شهر زاهدان به دنبال تعامل و ارتباط گسترده با تشکل‌های غیردولتی سیستان و بلوچستان و همچنین خانه تشکل‌های غیردولتی است و ما بدنبال راه‌هایی هستیم که بتوانیم مشارکت تشکل‌های غیردولتی را در توسعه، عمران و آبادانی مناطق استان داشته باشیم.

سپاهی بیان کرد: ما اعضای شورای ششم شهر زاهدان، تنها شورای شهرداری نیستیم و نخواهیم بود ما بدنبال مدیریت یکپارچه شهری هستیم بدنبال اینکه خواسته و مطالبات به حق شما را از همه دستگاه‌ها بخواهیم و دنبال کنیم.

وی ادامه داد: ما بدنبال راه‌هایی هستیم که مشارکت شما را در امور توسعه شهر داشته و اعتماد مردم زاهدان را از مجموعه نهاد‌های مدیریتی شهر که متاسفانه از دست رفته بر گردانیم و این راهکارش تعامل و همکاری گسترده با سازمان‌ها و تشکل‌های غیردولتی است.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.