سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پزشکانی که مشق عشق می‌نویسند/ نشستن لبخند رضایت بر لبان مردم مناطق کم برخوردار

صدای خدمت رسانی این بار از محله کاظمیه شهرستان بیرجند به گوش می‌رسد، منطقه‌ای کم برخوردار که اهالی آن با شنیدن صدای پای جهادگران لبخند رضایت بر لبانشان نشست.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گروه جهادی زینبیه مرکز نیکوکاری تخصصی سلامت خراسان جنوبی  به مدت ۳ ساعت در یکی از مساجد محله کاظمیه بیرجند به بیماران نیازمند خدمات پزشکی ارائه داد.

یکی از اهالی گفت: در این شرایط اقتصادی که خیلی از خانواده‌ها هزینه پرداخت ویزیت پزشکان را ندارند حضور این گروه‌های جهادی مایه دلگرمی است.

او ادامه داد: بعد از معاینه و تشخیص بیماری، پزشک حاضر در مسجد من را بدون دریافت هزینه‌ای به پزشک متخصص ارجاع داد.

معافی مسئول قرار گاه جهادی انصار الله گفت: قرارگاه شامل گروه‌های جهادی متعددی است که در حوزه‌هایی مانند عمرانی، پزشکی، اشتغال و امور قرآنی فعالیت می‌کنند.

او با اشاره به اینکه قرارگاه تصمیم دارد خدمت رسانی را به کل استان تعمیم دهد افزود: فعالیت این گروه‌های جهادی در محلات محروم و حاشیه نشین استان ادامه خواهد داشت.

معافی اظهار کرد: در حوزه درمانی حدود ۱۰ پزشک با قرارگاه همکاری می‌کنند؛ تاکنون در بحث عمرانی، قرارگاه جهادی انصار الله بیش از ۷۰ منزل محروم را تعمیر و بازسازی کرده و همچنین احداث ۴ باب منزل جدید هم با همکاری کمیته امداد امام خمینی و بچه‌های جهادی در حال انجام است.

مسئول قرارگاه جهادی انصار الله تصریح کرد: در این طرح حدود ۹۰ پزشک متخصص شامل زنان، اطفال، قلب، ارتوپدی و دندان پزشک همکاری می‌کنند.

او در خصوص همکاری خادمیاران رضوی کانون شهید حاج قاسم سلیمانی در این طرح ادامه داد: از یک هفته قبل بحث شناسایی و معرفی بیماران و نیازمندان توسط خادمیاران رضوی انجام شده است.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.