سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز پویش مهر همدلی در کردستان

معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی کردستان گفت: در آستانه سال تحصیلی جدید و با هدف کمک به دانش‌آموزان بی بضاعت زیرپوشش این نهاد پویش مهر همدلی در استان آغاز شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج،حسین رسولی معاون مشارکت های مردمی بهزیستی کردستان اظهار داشت: این پویش با هدف مشارکت در تامین لوازم التحریر و البسه دانش‌آموزان نیازمند زیرپوشش این نهاد در استان اجرا می‌شود.

او افزود: در حال حاضر سه هزار و ۵۰۰ دانش‌آموز نیازمند در استان زیر پوشش این نهاد بوده و نیازمند کمک خیرین و نیکوکاران برای تامین مایحتاج تحصیلی خود هستند.

معاون مشارکت‌های بهزیستی کردستان با بیان اینکه اجرای پویش مهر همدلی تا اول مهر در استان ادامه دارد، یادآور شد: بر این اساس ادارات کمیته امداد استان، مراکز مثبت زندگی و مووسسات خیریه زیرپوشش این نهاد در این بازه زمانی آماده جمع‌آوری کمک‌های غیرنقدی خیرین و نیکوکاران استان هستند.

رسولی بیان کرد: همچنین افراد خیر و نیکوکار می‌توانند کمک‌های نقدی خود را از طریق کد دستوری *۷۳۳*۴*۱۴۰۰۰۲۴# و یا کارت مجازی ۶۳۶۷۹۵۷۰۷۱۸۱۶۷۸۴ واریز کنند.

او ادامه داد: علاوه بر نوشت افزار به دلیل شرایط فعلی و لزوم دسترسی دانش‌آموزان نیازمند به تبلت امید می‌رود خیرین و نیکوکاران استان در تهیه تبلت برای دانش، آموزان زیر پوشش با این نهاد همکاری داشته باشند.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.