سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز به کار سومین مرکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا در بانه

رییس مرکز بهداشت بانه گفت: با هدف دسترسی آسان شهروندان به مراکز واکسیناسیون،سومین مرکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا در سالن شهید صفری این شهرستان راه اندازی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج،محمد علی مسلمی رییس مرکز بهداشت بانه در مراسم افتتاح سومین مرکز واکسیناسیون سالن ورزشی شهید صفری بانه اظهار داشت: با توجه به اینکه یکی از استراتیژ‌های وزارت بهداشت دسترسی آسان شهروندان به مراکز واکسیناسیون است سومین مرکز واکسیناسیون کووید ۱۹ در سالن شهید صفری بانه راه اندازی شد.

او افزود: ۴۰ هزار نفر از جمعیت شهرستان بانه در مسیر بلوار مرزبانان ساکن هستند و راه اندازی این مرکز برای دسترسی آسان شهروندان در محلات منتهی به این مسیر ضروری است.

رییس مرکز بهداشت بانه با بیان اینکه این مرکز در راستای گام پنجم طرح شهید سلیمانی راه اندازی شد گفت: در مرکز واکسیناسیون شهید صفری بانه ۶ تیم در ۲ شیفت کاری صبح و عصر فعالیت می‌کنند و این مرکز روزانه ظرفیت تزریق ۸۰۰ دز واکسن کرونا را دارد.

مسلمی با بیان اینکه ۴۰ درصد جمعیت بالای ۱۸ سال بانه دز اول واکسن کرونا را در شهرستان بانه دریافت کردند ادامه داد: روند واکسیناسیون در شهرستان بانه رضایت بخش است و مردم به خوبی از ان استقبال می‌کنند.

معاون هماهنگ کننده سپاه شهرستان بانه نیز گفت: سومین مرکز واکسیناسیون همگانی ویروس کرونا با همکاری همه ادارات شهرستان و با هدف تسریع در فرآیند واکسیناسیون راه اندازی شد.

سرهنگ مصطفی پیرزاد با بیان اینکه گام پنجم طرح شهید سلیمانی تسریع در روند واکسیناسیون عمومی با همکاری سپاه و بسیج است، افزود: این مرکز در راستای گام پنجم طرح شهید سلیمانی راه اندازی شده و تیم‌هایی برای رصد و شناسایی سریع بیماران و کاهش شیوع ویروس کرونا فعال شد.

او بیان کرد: هدف طرح شهید سلیمانی این است که مردم هر محله در همان محله واکسینه شوند و به مراکز واکسیناسیون دسترسی داشته باشند و در این طرح رصد حمایتی، نظارتی و مراقبتی را پیگیری می‌کند.

معاون هماهنگ کننده سپاه بانه با اشاره به تعامل سپاه و بسیج در حوزه بهداشت و سلامت گفت: با شیوع ویروس کرونا برای مدیریت و کنترل این ویروس حوزه بهداشت و سلامت به همکاری و همراهی دستگاه‌های اجرایی نیاز دارد که سپاه و بسیج از ابتدا با این حوزه همکار و همراه شد.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.