سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

واکسینه شدن ۸۰ درصد از فرهنگیان استان اصفهان

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان از واکسینه شدن ۸۰ درصد از فرهنگیان استان اصفهان، خبر داد.

به گزارش گروه  استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، آذر کیوان امیرپور معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان در مورد تزریق واکسن به فرهنگیان در اصفهان، گفت: باتوجه به اینکه ممکن است تعدادی از فرهنگیان خارج از مجموعه واکسن دریافت کرده باشند آماری را بر اساس خوداظهاری که خود فرهنگیان اعلام کردند، در نظر گرفتیم.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان عنوان کرد: در این رابطه سامانه‌ای را ترتیب دادیم و حدود ۷۰ هزار نفر در این سامانه اطلاعاتشان را وارد کردند که از این ۷۰ هزار نفر ۵۷ هزار نفر واکسینه شده بودند.

امیرپور بیان کرد: تعداد دیگری از فرهنگیان به دلایل مختلف مانند بیماری و ... هنوز واکسن دریافت نکرده اند و براساس آماری که ما داریم ۸۰ درصد از همکاران ما واکسن تزریق کرده اند.

وی افزود: همکارانی که واکسن برکت و سینوفارم زده بودند دُز اول و دوم و همکارانی که واکسن آسترازنکا تزریق کرده بودند و تعدادشان اندک است با توجه به اینکه فاصله زمانی بین دُز اول و دوم باید حدود ۲ ماه و نیم باشد که از اواسط مهر ماه دُز دوم را دریافت خواهند کرد.

آذر کیوان امیر پور در رابطه با واکسیناسیون دانش آموزان اذعان کرد: هنوز ابلاغیه‌ای به استان‌ها داده نشده، ولی صحبت آن هست که سازمان برای دو نوع واکسن در حال برنامه ریزی است.

انتهای پیام/ص

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.