سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شبکه اینترنتی حبیب امشب افتتاح می‌شود+تیزر

اولین تلویزیون اینترنتی اختصاصی سازمان صدا و سیما با عنوان شبکه اینترنتی حبیب امشب به طور رسمی در عراق افتتاح می شود.

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان افتتاح اولین تلویزیون اینترنتی اختصاصی سازمان صداوسیما در خصوص حضرت سیدالشهدا علیه السلام با عنوان شبکه اینترنتی حبیب امشب با مشارکت معاونت فضای مجازی، امور بین الملل و دفتر نمایندگی رسانه ملی در عراق افتتاح رسمی خواهد شد که پیاده روی اربعین امسال را با توجه به محدودیت‌های کرونایی پوشش خواهد داد.

مراسم افتتاح رسمی تلویزیون اینترنتی «حبیب»، پنج شنبه ۲۵ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۲۰ الی ۲۲ برگزار می‌شود.

عراق کانون اعتاب مقدسه ائمه معصومین (س) در جهان است به طوری که مضجع شریف شش امام معصوم شیعیان در این کشور قرار دارد. به ویژه بارگاه نورانی حضرت سیدالشهدا امام حسین علیه السلام در کربلای معلی، که محل توجه همه عاشقان و ارادتمندان آن حضرت از سرتاسر جهان است.

صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران علی رغم پوشش مداوم رویداد‌های مذهبی در این اعتاب مقدسه در طول سال، تاکنون شبکه یا کانالی را به طور انحصاری برای مخاطبان جهانی عتبات اختصاص نداده بود. امور بین‌الملل رسانه ملی، همزمان با اربعین امسال، تلویزیون اینترنتی «حبیب» را به عنوان نخستین رسانه تصویری اختصاصی از اعتاب مقدسه با مشارکت معاونت فضای مجازی و دفتر نمایندگی سازمان در عراق راه اندازی کرد که به طور انحصاری موضوع زیارت و عتبات را پوشش خواهد داد.

این شبکه تلویزیون اینترنتی که با همکاری معاونت فضای مجازی هم اکنون در بستر اپلیکیشن‌های سپهر و تلوبیون در در حال پخش است، در راستای تحقق تدابیر رئیس رسانه ملی برای پوشش اختصاصی عتبات عالیات و ترویج فرهنگ شهادت، ایثار و مکتب سیدالشهدا (ع) است.

 

انتهای پیام/

 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.