سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معرفی برترین‌های جشنواره ملی صنعتی-گردشگری دزفول

اختتامیه جشنواره ملی صنعتی-گردشگری دزفول امروز با حضور جمعی از مسئولان در این شهرستان برگزار و به طرح‌های برتر جوایزی اهدا شد.

مهدی هودگر، دبیر جشنواره ملی صنعتی-گردشگری دزفول در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: جشنواره صنعتی-گردشگری به همت شتاب دهنده اَوَن و مرکز رشد و واحد‌های فناور این شهرستان برگزار شد.

او افزود: در این جشنواره حدود ۹۰ طرح نوآورانه در حوزه گردشگری برای دبیرخانه ارسال شد که از این تعداد، ۲۳ طرح موفق به دریافت رنکینگ شرکت در جشنواره را کسب کردند، البته از این تعداد طرح پذیرفته شده، پس ارائه‌های حضوری و داروی جامع از هیات داوران، ۱۳ مورد از آن‌ها توانستند رتبه برتر را از آن خود کنند.

هودگر با بیان اینکه در نهایت ۱۱ طرح از طرح‌های ارائه شده به جشنواره صنعتی-گردشگری به عنوان منتخبین جشنواره معرفی کردیم، اظهار داشت: علاوه بر اینکه به طرح‌های انتخاب شده جایزه نقدی تعلق گرفت، سرمایه گذاری بذری نیز برای آن‌ها انجام خواهد شد و برای استقرار آن‌ها در مرکز رشد و شتاب دهنده در اولویت اول ما قرار می‌گیرند.

این مقام مسئول با بیان اینکه جشنواره به صورت ملی و کشوری برگزار شده است، تصریح کرد: طرح‌هایی از تهران، شیراز، اهواز و دزفول دریافت کردیم و طرح‌های قابل تامل و نوآورانه‌ای بودند که در محور‌های وسیعی شامل؛ بازار‌های مرتبط با گردشگری، گردشگری دفاع مقدس، امنیت در گردشگری، صنایع دستی و... به دست ما رسید و از بین آن‌ها انتخاب و معرفی شدند.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.